ik heb van mijn schoonzus de lodger shelter cotton gekregen. Ik heb nathan er een paar keer ingelegd en geprobeerd te dragen, maar ik vind zijn nek zo eng scheef zitten. Is dit normaal? Ik ben bang dat ik hem verkeerd draag ofzo. Dus voor degenen die deze drager ook hebben, hoe ervaren jullie het?
Hoi hoi, Ik heb ook een tijdje een Lodger shelter gehad en ik moest echt de koorden onder de Shelter goed aantrekken zodat de shelter op de kleinste stand stond, en de band op de goede hoogte instellen zodat het hoofdje op mijn borst lag, dan lag mijn baby er prima in. Ik heb wel een tijdje moeten proberen voordat mijn baby er helemaal goed in lag. Groeten, Sandra
ik heb de fleece versie en het Timo er vaak in gehad. Op de achterkant kan je inderdaad de grootte aanpassen en dat moet je ook zeker doen. Ook de schouderband moet niet te lang zijn. Hier staat hoe je hem moet gebruiken: Lodger ® Let er wel goed op dat het gezichtje niet in de deken verdwijnt. In amerika zijn in draagzakken (ander merk) een paar babies gestikt. Goed gebruik is zeker erg belangrijk. Ik vond het heerlijk, ikhad mijn 'buik' weer terug ik had altijd een hand op zijn bipsie liggen, heerlijk weer zo dicht tegen me aan, en hij vond het ook zalig. Hij kan ook in de maxicosi als voetenzak, dan hoef je hem niet wakker te maken, wel zo prettig. Heel veel plezier ermee. liefs miek
hey bedankt voor jullie aanwijzingen. De koordjes zijn inderdaad helemaal aangetrokken, maar ik denk dat de schouderband nog wel wat korter moet. Het zal ook wel een kwestie van veel oefenen zijn. Gisteren had ik het weer geprobeerd en hij sliep in ieder geval gewoon door terwijl ik er mee zat te hannesen.