Dag van nationale rouw

Discussie in 'Over deze site' gestart door Evientje, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evientje

Evientje Niet meer actief

Wordt er op Zwangerschapspagina ook stil gestaan bij de dag van nationale rouw?
    Zou het persoonlijk een mooi gebaar vinden naar de nabestaanden van de slachtoffers, zeker aangezien er ook hier op Zwangerschapspagina een aantal leden direct of indirect nabestaanden danwel bekenden zijn.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Je kan toch moeilijk een virtuele vlag halfstok hangen? Er is al een condoleancetopic.

3. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Denk je dat leden die iemand hebben verloren door deze ramp erbij zullen stil staan dat een voor hun volstrekt onbekende website-eigenaar zijn site een paar minuten afsluit?

Het is maar een forum hoor.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Van mij mag Zwangerschapspagina een minuut uit de lucht om 16.00 uur.
    Het zou mooi zijn als er in elk geval een teken van rouw wordt afgegeven.

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

@islah
    Er zijn medio mogelijkheden om dit virtueel te doen, een daarvan is bijvoorbeeld een plaatje van een vlag die halfstok hangt! Maar ook bijv. Een minuut uit de lucht tijdens de minuut stilte, of bijv. Zoals de kerk, de kerkklokken luidt vanaf 5 voor 4 tot na de minuut stilte.
    Aangepaste sobere weergave van reclame, etc.
    @alamea
    Waarom zouden nabestaanden daar stil bij moeten staan? Denk je dat ze wel stil staan bij de klokken die luidden? Dat het überhaupt doordringt op dat moment? Het gaat er mij meer om dat er hier mensen zitten, die over heel de wereld wonen/verblijven, waarvan een aantal nabestaanden is, en er voor nog veel meer het ineens heel dichtbij kwam, het vrienden, bekenden of collega's waren. Daarbij vind ik juist op een forum wat over zwanger worden, zwanger zijn, bevallen en opvoeden gaat er best iets gedaan mag worden om bij de nationale rouw stil te staan. Zeker als je bedenkt hoeveel kinderen en ouders erbij betrokken waren!
    @luuz
    Zo denk ik er dus ook over...

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie hierboven
    +1

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Van mij ook.
    Hier hangt de vlag half stok, om er bij stil te staan.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
  9. Dit. Ik denk ook niet dat mensen gedwongen worden tot een minuut stilte, doordat ze een minuutje niet meer op een forum kunnen zitten. Als je om 16u een minuut stil wilt zijn en je van alles om je heen af wilt sluiten, zet je alles uit. Daar hoeft Zwangerschapspagina toch niet offline voor? Ik vind overigens ook niet dat iemand die wel net om 16u een bericht op Zwangerschapspagina plaatst er 'niet bij stilstaat' of 'geen respect heeft' voor de slachtoffers.

Volgens mij gaat Zwangerschapspagina tijdens dodenherdenking ook niet offline, toch?

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Profielafbeelding gewijzigd.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Daarbij is de dag voorbij. ik zet deze voor ons overzicht op slot