Hi, Kan iemand de namen Gui en Joya vertalen naar het chinees? Ik vind chinese tekens zo mooi en mijn man wilt evt een tatoeage hiervan Alvast bedankt
Ik heb een vriendin in Hong Kong,ik kan haar evt vragen. Heb destijds,toen ik daar was,mijn naam en van mijn man in het Chinees laten tekenen=heel mooi!
Hi, Kan iemand de namen Gui en Joya vertalen naar het chinees? Ik vind chinese tekens zo mooi en mijn man wilt evt een tatoeage hiervan Alvast bedankt
Ik heb een vriendin in Hong Kong,ik kan haar evt vragen. Heb destijds,toen ik daar was,mijn naam en van mijn man in het Chinees laten tekenen=heel mooi!
Ik wilde een paar jaar terug ook een tattoo met opa en oma in het chinees. Ik ben toen alle chinese restaurants afgeweest om te vragen of ze het voor me op wilden schrijven. Na een heleboel voorbeelden wist ik zeker dat ze me niet op pad stuurden met de woorden bami bedekt met foe yong hai en heb ik diegene gezkozen met het netste handschrift. Dat heb ik nu op mijn schouder. Misschien is dat een idee?!
Is goed,ik zal mijn vriendin (Phoebe)een mailtje sturen,via Facebook heb ik regelmatig contact met haar.
Ik heb het door een chinees vertaal bureau gedaan via google, koste 10 euro en ze belde me netjes nog op om te vragen hoeveel tekens ik wilde, want mijn naam kon met 2 of 3 tekens, dus ben super tevreden. En hij staat nu op mijn voet