Alleen zo jammer dat ze met pakketpost vezonden moeten worden kost 7euro. Of je moet bij elkaar in de buurt wonen.
truus en ik is geen probleem he truusje hahaha maar je hebt gelijk ja dat is balen... Ik heb er al een aantal dubbel voor wie interresse heeft. Mickey een groene ik geloof Donald een paarse mini geloof ik?
Wendy ik heb ze hier liggen bewaar ze wel. Wij willen eerst kijken of wij ze alle 9 kunnen krijgen voor korting naar Euro Disney daarna zijn ze voor je mannetje
Hallo ik heb ook een paar dubbele! Ik ben alleen nog op zoek naar de paarse Kwik,Kwek en Kwak!!! Dus mocht iemand willen ruilen?
Debke: kwik kwek en kwak nog ergens tegen ruilen? Ik moet nog: Goofy, All, Minnie (geloof ik...) en pluto. Dubbel heb ik: kwik, kwek en kwak dus, Mickey
ik heb pluto dubbel, ik moet er zelf nog 3, het kasteel, die groene waar mickey donald goofy en pluto opstaan en goofy zelf..
Ik heb dubbel: 2x blauwe mickey 1x blauwe kasteel 1x rose Tinkerbell 1x groene Donald duck 2x groene waar ze allemaal op staan Ik zoek de paarse Kwik, Kwek, Kwak bal