Mijn partner was 9 naar geleden mijn dansleraar. Ik zat met mijn vriendje op de dansles en toen hij het uitmaakte, zocht ik een partner die de cursus met mij af wilde maken. Ik heb toen mijn dansleraar gevraagd, omdat er niemand ander was. Wij waren helemaal niet verliefd op elkaar, maar tijdens een mambo op "I have the time of my life", sloeg de vonk over. En nu zijn we 9 jaar samen, 4.5 jaar getrouwd en bijna papa en mama van wonder nr 2. Kan het soms nog niet geloven. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Op mijn toenmalig werk! Ik woonde samen met iemand anders,maar dat liep niet zo lekker,meneer hield meer van zuipen dan van mij. Mijn man wandelde binnen met een vriend van hem (een vriend van een collega) en het was liefde op het eerste gezicht... 4 weken later trok hij bij me in (ik weet het,nu denkt iedereen wat zielig voor die andere jongen,maar die had ik zowiezo eruit gegooid,eikel) en we zijn inmiddels alweer 11 jaar samen.
Goedenmorgen, Mijn partner en ik hebben elkaar 12 jaar geleden ontmoet hij werkte toen op de kermis. we hebben het samen 5 maanden vol gehouden. naar 10 jaar kwam ik weer in contact met hem, nu zijn we al 1,5 jaar weer n stel en gaat goed. hij werkt nog steeds op de kermis maar alleen weekenden, en n beetje rust is wel fijn
ik heb mijn aanstaande hubby leren kennen via een online maffiaspel. we waren bezig met allerlei crimenele activiteiten hahaha. Raakte aan de praat en na een aantal maanden elkaar live ontmoet, en sloeg de vonk over. nu 2 kids verder en augustus gaan we trouwen.
In Spanje op de camping! Ik met mijn ouders hij met vrienden! Heerlijk de nachten stiekum in zijn tent en sochtends sluipend naar mijn eigen tentje! Hij ging een week eerder terug, maar stond 3 dagen nadat ik terug in NL was al voor de deur! Zat 80 km tussen, eerste jaar 1 dag in de week, daarna elk weekend, toen 4 jaar samen wonen en nu na 11 jaar een eigen huis, getrouwt en hebben we Tijn! kus miek
via internet als we elkaar 2 jaar kennen hebben we 2 kinderen en wat een liefdesgeluk elke dag met hem is echt geweldig!
in een discotheek. ik stond met een vriendin aan de bar. en een vriend van hem kwam bier bestellen aan diezelfe bar. maar ik stond daar een beetje dicht naast, en aangezien de muziek best hard stond, moest die jongen dat nogal schreeuwen. hij bood zijn excuses aan dat hij zo naast me stond de tetteren, en bood ons een drankje aan. mijn vriendin en ik gingen even bij dat groepje jongens staan. en er zat eentje tussen die ik wel heel erg leuk vond, ik vroeg of hij wilde dansen. hij zei: alleen als er een nummer van Anastacia komt. en het volgende nummer was van.................. Anastacia. en sindsdien zijn we samen, ondertussen getrouwd en 2 kindjes gekregen.
zoals vele mensen in het uitgangsleven ik was net vrijgezel en nog maar net vrijgevochten uit mijn vorige relatie en ik ging toen mijn mijn beste maatje elke week uit om het verleden te vergeten. Want muziek maakt me blij, zet me aan het dansen en dan wat drank bij en ik kon zo perfect mijn gedachten verzetten...er was terug vrijheid, ik mocht met alle mensen praten, me amuseren en dat wilde ik vieren, elke week opnieuw. ik ging uit in een heel kleine danscafétje waar niet te veel snotneuzen zijn waar volwassen mensen zijn. natuurlijk als "nieuw" meisje in het vrijgezellenleven val je meteen op hé dus aandacht genoeg maar wilde me zeker niet binden, terug van mijn leven genieten was mijn doel. Ik leerde heel wat mensen kennen en maakte veel vrienden o.a. mijn vriend nu. Na 4 maand is de vonk maar overgesprongen, gewoon met ons te amuseren heel rustig gevoelens beginnen krijgen, dan eens afspreken met vrienden erbij, elkaar bellen, sms'en, al eens gezoend in een zotte bui. En met nieuwjaar 2007 is de vonk pas volledig overgeslaan, dan een etentje, cinema'ke,...en daaruit is een prachtige relatie gegroeid hoewel ik heel bang was. Krijg terug de kriebels in mijn buik als ik aan ons pril begin denk en onze mooie momenten. Ja, ik heb het wel getroffen nu me dit schatje. Zoals ze zeggen, na regen komt zonneschijn hé ik hoop dat iedereen iemand mag hebben zoals wij elkaar hebben gevonden!
Mijn vriend is de beste vriend van de moeder van mijn oppaskindjes. Ik was daar dus aan 't oppassen en hij kwam haar ophalen om samen te gaan stappen. Maar zij was nog niet klaar met d'r make-up enzo, dus wij raakten aan de praat. Toen kwamen we erachter dat we allebei voor 'tzelfde taxibedrijf werkten (hij was directiechauffeur en ik deed een schoolroute, we hadden dus niks met elkaar te maken daar). We zagen elkaar toen wel wat vaker daarna, maar we hadden nooit gedacht dat er iets zou gebeuren (hij is ook 11 jaar ouder dan ik). Met de kermis een paar maanden later hebben we in een dronken bui met elkaar gezoend . Daarna weer een hele tijd niks gebeurt, tot er weer een of ander feest was waar wij allebei waren en toen sloeg de vonk echt over. Vanaf toen ging 't snel: twee weken later hadden we echt iets, en nog eens 3 weken later kwam ik erachter dat ik 5 weken zwanger was .
mijn vriend en ik hebben al samen in de kleuterklas gezeten, en kennen elkaar eigenlijk al ruim 25 jaar. maar nooit op die manier naar elkaar gekeken. dat kwam pas toen hij elke week bij mij aan de kassa stond met de meest kleine boodschapjes. (kon hij vaker komen ) maar we hadden geen van 2 het lef om wat te zeggen.; ik ben toen gestopt met mijn baan en hebben elkaar een tijd niet gezien, ja af en toe. toen, toeval bestaat niet, heeft hij een flat gekocht tegenover het huis van mijn ouders. als je daar de hal uitliep, liep je zo onze tuin in. praatje gemaakt op de hoek van de straat, langs geweest en 6 weken later zijn we samen gaan wonen. we zijn nu ruim 5 jaar verder. ik heb me wel eens afgevraagd, als we jaren geleden al wat hadden durven zeggen, waren we nu al bijna 10 jaar samen. ik geloof in het lot, het heeft gewoon zo moeten zijn. groetjes, Miranda
Met het uitgaan in een swingcafe. Vriendin van mij en vriend van hem waren toendertijd een stel. Toen ging ik een keer met haar mee en het klikte meteen. Nog een paar keer uit gegaan en de klik die bleef. Nu zijn we 6 1/2 jaar samen waarvan ruim 3 samenwonen en inmiddels getrouwd en onze eerste kleine is op komst.
ik heb mijn vriend leren kennen via een chatbox. ik was net vrijgezel en wilde van het vrijgezelle bestaan genieten. ging veel met vriendinnen stappen tot vroeg in de uurtjes. en mijn vrije tijd zat ik gewoon op de site's. ik zei ook meestal in die gesprekken dat ik geen relatie wilde. de meeste mannen begonnen dan gelijk over sex en wat je aan hebt. ik zei dan altijd dikke coltrui een trainingsbroek en geitenwolle sokken. dan gingen de mannen gelijk weg. maar die ene jongen niet die vond dat wel leuk. en langzaam aan spraken we elkaar vaker op die site. toen hebben we elkaars msnadres uitgewisseld. Daar hadden we ook gezellige sprekken. Toen telnr. ik durfde dit niet zo goed. hij zei dan geef ik je mijn nr en dan bel je mij gewoon anoniem. dit hebben we een aantal weken gedaan toen belde ik met nr. later die dag heeft hij mij gebeld en we hadden diezelfde week nog afgesproken. ouders waren er helemaal niet blij mee. een vreemde zeiden ze kan wel een man van in de 50 zijn. ik sprak af om samen met me vriendin te gaan en als het een jonge man was dan zou zij gaan. en idd en we hebben een leuke avond gehad gezellig gedronken en gepraat en sinds die dag zijn we samen. dat is nu 6,5 jaar geleden.
Mannetje en ik kennen elkaar al sinds ik een jaar of 16 was. We kwamen elkaar vrijdagmiddag en zaterdagavond vaak tegen in een dorpskroeg waar we allebei vaak kwamen. We zaten toen al uren samen aan de bar met een drankje te lachen en kletsen. Pas een paar jaar later kwam ik erachter dat ik hem wel errug leuk vond en na een paar maanden durfde ik hem dat ook eindelijk te zeggen. Een paar weken later hebben we voor het eerst gezoend in datzelfde kroegje. En vanuit daar is het allemaal begonnen. Inmiddels 6 jaar samen, 2,5 jaar getrouwd en een grote wens voor een eerste kindje.
Hier ook via een online maffiaspel! Mobstar, en mijn zus met haar vriend op dezelfde manier.. Nu bijna 4 jaar echt samen en trotse ouders van ons eerste kindje!
Ik kende mijn vriend al jaren, hij woond bij mij in de buurt en is ook een vriend van mijn broer en neef. Ik vond hem altijd wel leuk en hij mij ook maar hij was altijd heel verlegen. Op een dag was ik bij een vriendin op msn en we waren een beetje dronken en hij kwam online. Mijn kids waren dat weekend bij jun vader dus ik vroeg aan hem als hij wat bij mij kwam drinken. Nou hij kwam, hele avond gezellig geklets maar er gebeurde maar niks tot hij weg ging....toen ging de hemel voor mij een stukje open Nu zijn we meer dan 3 jaar samen, we hebben een zoon en hij woont bij mij in
Ik heb mijn vriend leren kennen bij een kroeg waar hij als Dj werkte (nog steeds trouwens) Mijn zusje heeft ons koppeld. We hadden het erover wat we nou een leuke jongen vonden kwa uitstraling en dergelijke. Dus ik zei nou die Dj vind ik een leuke jongen om te zien. Je had toen der tijd dat liedje van: Ja ik wil een zoen, ik wil een zoen van jou... Mijn zusje ging naar hem toe en zei: Mijn zus wil wel een zoen van jou. Hij wilde er ook wel een van mij zei die en heeft toen mijn nummer gevraagd aan haar. Een week later zaten we met ze 2en in de bioscoop.
een datingsite nooit verwacht dat het echt zou klikken, hij was de eerste/enige met wie ik afsprak en we hebben die avond tot heeeel laat zitten praten. Elkaar ontmoet in het echt en niet meer bij elkaar weggegaan. 2 weken later woonden we samen, toen we elkaar nog net geen jaar kenden vroeg hij me ten huwelijk, vorig jaar getrouwd en nu zwanger van ons eerste kindje. En het is 3 jaar geleden.
Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens de wintersport in Oostenrijk.. Ik heb eerst een tijdje de boot afgehouden aangezien ik militairen had afgezworen na een eerder stukgelopen relatie. Maar na een paar weken kwam ik erachter dat ik hem toch wel heeeeeeel erg leuk vond en sindsdien zijn wij onafscheidelijk (op de oefeningen en uitzendingen na )