gewoon een vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier ben ik eindelijk nog eens! Door alle voorbereiding voor onze reis heb ik heel weinig tijd! Ik zit met een vraagje, nog maar eens :oops: !

    Ik heb de laatste tijd pijnlijke tepels, af en toe steken in mijn borsten,lastig gevoel in mijn buik, zit veel op toilet;zowel voor de grote als voor de kleine boodsschap. De grote boodschap gaat moeilijk. Soms heb ik echt steken, ga ik naar't wc en komt er zo goed als niets uit!! (sorry voor de niet zo smakelijke details!!!). Ben al enkele dagen rillerig en doodop. Heb maar 5 dagen (en dat is ruim genomen) mijn :evil: gehad wat normaal zeker 6 of 7 dagen is en nadien nog een heel klein beetje. Maar nu was't eigenlijk altijd weinig! Ik nam dit weekend mijn temp en die bedroeg 36,7°. Dat was 's morgens om half 9 en ik was nog niet opgestaan. Ik heb nog nooit zo'n hoge temperatuur gehad!! Nu zit ik met't volgende; zondag vertrekken we naar Amerika, een vlucht van minstens 18u, en de dokter heeft gezegd dat als ik zwanger ben ik nog enkel tests moet doen en dat er bepaalde dingen zijn waar ik moet op letten!
    Nu wou ik gewoon even jullie mening hierover. Zijn dit symptomen?

    Vele groetjes
    Bianca
    XxXx
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Het zouden symptomen kunnen zijn. En kijk maar naar Lolita, die is ook ongi geworden terwijl ze daarna posi getest heeft. Ik zou er voor de zekerheid even een testje tegenaan gooien. Ben je in ieder geval gerust gesteld. Alsvast een fijne reis en vakantie (als het vakantie is tenminste...)
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    moeilijk te zeggen Bianca, een test zal uitwijzen of het wel of niet een zwangerschap betreft.

    sterkte verder er mee.
    en ga genieten van je fantastishe reis, ik ben eind september geweest in de states voor een rondreis heb het heel erg supers gehad.
    ben benieuwd waar je allemaal naar toe gaat.
     
  4. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt voor je snelle reactie!! Jaja, 't is vakantie! lekker relaxen.Misschien als't ni raak is nu da't daar wel eens lukt door de ontspannen sfeer.
    Al heel erg bedankt voor je reactie.
    Groetjes
    XxXx
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Je kan je ook overal te druk om maken en dan ga je ook extra op je lichaam letten.
    En 36.8 is toch niet hoog, bij 37.8 heb je pas verhoging.
    Zou gewoon even een testje doen en anders lekker genieten van je vakantie!

    Groetjes Anna
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wel bij mij is het hoogste dat ik tot nu toe al gehad heb 36,4°, dus dan is dit wel hoog,he!! Genieten gaan we zeker!!!!
    Groetjes
    Bianca
    XxXx
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Bij mij is 36.8 echt hoog hoor ... normaal heb ik 35.5 dus das bij iedereen verschillend denk.
     
  8. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Als ik jou was zou ik ook even een testje doen, anders zit je je hele vakantie te twijfelen en dat zou zonde zijn toch?

    Prettige vakantie!
    Groetjes Lynn
     
  9. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja,da's waar.ik dacht om zondag een test te doen voordat we vertrekken. Dan weet ik't zeker en gaat de teleurstelling sneller voorbij zijn, ik zal namelijk te druk bezig zijn met de reis.
    Bedankt en vele groetjes
    Bianca
     

Deel Deze Pagina