Verjaardags cadeautje.. (voor man)

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Mn ideeèn zijn weer op.
    Zoek een kleinigheidje voor mn vader..

Iemand iedeeen of tips?
    Kom maar op ! :D

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    kadobon?

lekker luchtje?

leuk boek?

een kado verpakking met wat lekkere biertjes?

eeehhh....bon van de bouwmarkt of tuincentrum? (weet niet of ie een echte knutselaar is?)

3. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    een leuke bloes of trui

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
  5. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Hmmm Wendy, had je geen famillie van mij kunnen zijn? Vind het namelijk nogal prijzige kadoos en ook veel kadoos zijn echt actief, niet iedereen houdt ervan.

Is een abonnement op een leuk blad of krant niet iets voor je vader? Moet je anders eens op die site van zester kijken, die hebben veel aanbiedingen.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik wil je best adopteren hoor :p

Overigens is de enige die een kado van deze site krijgt mijn man, in tegenstelling tot mezelf houdt hij juist wel van actieve dingen dus voor mij is die site een uitkomst!

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Meestal gaan wij voor een kaartje voor een klassiek concert of cabaret. Ook het cadeauabonnement op een tijdschrift doet het erg goed. En de laatste keer heb ik een heerlijke grand cru gekocht bij een chateau. Lekker kaasje erbij et voila!
    Maar graag nog meer ideeen, mijn man is 1 december jarig en ik heb nog geen flauw idee...nn...eigenlijk heb ik twee cadeaus nodig, we zijn 30 november 1 jaar getrouwd.

Wat trouwens ook erg leuk is, is een fotoboek/kalender/agenda maken bij de hema.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Lekker warme gebreide sjaal voor de winter...die grof gebreide van tegenwoordig vind ik zo leuk! ;) Met een kleurtje erin verwerkt!

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, maar zelf breien is dan nog leuker!
    Ik heb vorig jaar een brei-tic gehad en ben toen begonnen aan een sjaal.. zomaar, voor mezelf.
    Uiteindelijk toen hij klaar was, was mijn zus jarig... asjeblieft! kadootje!
    (Die sjaal was uiteindelijk wel bijna 2 meter lang :oops: maar superwarm als je hem tig keer om je nek draait, vooral voor mijn zus wel lekker als ze naar de paarden moet 's winters)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor een bijzonder c.q. apart cadeau (in diverse prijsklasses) met humor of zonder humor zou je ook even kunnen kijken op: http://www.gadgethouse.nl

Ik heb namelijk mijn schoonvader getrokken voor de kerst. Zat me eerst ook af te vragen wat ik nu voor hem moest kopen, maar ik heb op deze site al heel wat leuks gezien.

Succes!

Groetjes,
    Be Happy

11. sim

sim Niet meer actief

hai, ik was benieuwd of je al iets leuks had gevonden want ik ben namelijk op zoek naar een kado voor mijn schoonvader die wordt 60. die actieve kado's is niks voor hem, en ik wil niet weer aankomen met een luchtje ofzo, ben eigenlijk op zoek naar iets speciaals van rond de 50,- euro....

groetjes sim

12. sim

sim Niet meer actief

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wij (moeder , broertje en ik+vriend) geven mn pa een nieuwe auto radio :D

Deel Deze Pagina