kan dit ? heb last van bepaalde klachten die ik bij mijn vorige zwangerschap heb gehad. klachten zoals: kramp in de kuiten. vaak hoofdpijn. buikpijn. slijmverlies. heb nu het mirena spiraaltje, vorige week een klein beetje bloedverlies gehad, terwijl het niet mijn menstruatieweek was. wie kan mij informatie geven ? anita
Als je Mirena goed geplaatst is, is er niets aan de hand. Als het goed is, is hij tijdens je menstruatie geplaatst. We weten ook dat 1 op de 5 niet goed wordt geplaatst. Anders voor de zekerheid even een testje doen.
Misschien is het het ontzwangeren? Ik heb ook een keer gedacht dat ik zwanger was weer want ik had alle klachten weer. Naar de huisarts geweest en moest thuis een testje doen zei ie toen voor de zekerheid maar hij dacht dat het kwam door het ontzwangeren. En jawel....was gewoon een negatieve test en moest gewoon ontzwangeren Misschien dat dat het is? Je hormonen zijn natuurlijk nog helemaal van slag!
lijkt me niet dat het ontzwangeren is na 1 jaar? ik zou voor de zekerheid een testje doen. dan weet je het zeker.
nou net getest, en negatief wel bedankt allemaal we zaten er even doorheen. jildou is ook door de pil heen gekomen, en we willen het nu nog niet. als we aan een tweede beginnen willen we zelf de keuze maken om kindjes te krijgen, dan kies je er zelf voor. anita