de eerste proefdruk viel helaas erg tegen, de kleur die we voor de tekst hadden uitgekozen was amper te zien dus opzoek naar een ander kaartje 2 leuke gevonden, aangepast naar eigen wensen en vandaag eerste proefdruk binnen. Was gewoon een kadootje om uit te pakken!! Superleuk, zat een knuffeltje en een koeka speendoekje bij als kadootje en dat bij een proefdruk! Vond t echt superattent Nu nog kiezen als t tweede kaartje er is....
Ohh ik ben mij ook vast aan het oriënteren. Heb je tips? Gezien je zegt dat beide mooi zijn. En waar twijfel je tussen? ☺️
Bij hippe geboortekaartjes! Heb 'm pas ook gehad. Echt super leuk! Deden ze twee jaar geleden nog niet.
Idd hippe-geboortekaartjes! Superleuk verpakt, kaartje is ook erg mooi Hebben ook bij studio kuuk een proefdruk aangevraagd, vind ik ook zulke mooie kaartjes alleen wat prijziger... en aangezien veel mensen t toch niet zullen bewaren twijfel ik
Zijn jullie er al aan uit? Wij zijn tevreden, nog even wat schoonheidsfoutjes aanpassen en dan zijn ze klaar! We gaan voor het natuurkarton en de kaft enveloppen..