anti-cellulitis crémes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rainbow1984, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    hallo allemaal,

mag je anti-cellulitis crémes gebruiken tijdens je zwangerschap?
    Ik vraag me dit af omdat ik (misschien heel raar) bang ben dat zo'n créme doordringt in je huid en misschien schadelijk kan zijn voor de baby... In sommige crémes zit bv caffeine en caffeine is slecht voor de baby...

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Cafeine in de cremes dringt echt niet door bij je baby hoor. Kun je gewoon gebruiken.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maar of het helpt is een tweede...

4. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    indd of het helpt... maar het geeft me wel het gevoel dat ik er wat aan doe ipv het ´laten gaan´ haha. Net als met striemen; blijven smeren ook al weet ik dat het de striemen toch niet tegen gaat.

Als ik google naar anti cellulitis crémes en zwangerschap staat er vaak een waarschuwing 'Anti-Cellulitiscrème niet gebruiken tijdens de zwangerschap.'

Nu vraag ik me af of dat voor alle producten geldt of dat ze misschien een créme hebben die je wel kan gebruiken tijdens je zwangerschap?

5. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Mijn dermatologe zegt dat er geen enkele crème bestaat die helpt tegen cellulitis. Enkel sporten kan helpen.
    Zelfs de verkopers van deze produkten geven het volgens haar gewoon toe, maar er is nu eenmaal veel geld mee te verdienen ...

6. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik geloof er ook niet in, smeer helemaal niks.
    Ook niet tegen striemen, die worden toch wel lichter van kleur, en dan valt het al bijna niet meer op.

7. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    gadverredamme... sporten :( nou ik moet er maar aan geloven dan na mn zwangerschap haha.

8. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    die anti celulite van nivea die helpt bij mij wel!

9. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Mijn dokter zegt dat ik absoluut geen cellulitis creme mag gebruiken, er zit retinol in en dat is schadelijk. Caffeine kan geen kwaad maar er zit retinol in elke creme tegen die vieze bultjes!
    Na de zwangerschap een LPG kuur en ze zijn weg of al veel minder!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Misschien is het ook dat ze het afraden omdat het je huid 'strakker' maakt, en dat is best een slecht plan als je zo'n 15 kilo aan gaat komen, gegarandeerd... Krijg je misschien juist wel striemen van...

Deel Deze Pagina