Wie kent er leuke sites of weet namen van bladen waar ik ideeen op kan doen voor de muren van de babykamer. Heb altijd een beetje moeite met kleur en motiefkeuzes wat bij elkaar past. Graag jullie hulp. Melanie
Wellicht ook een leuk idee, gaan we zelf waarschijnlijk ook doen, neem gewoon wit, of creme, wat je wilt, eventueel met een simpel patroon en verf dan vlakken of tekeningen erop. Bij Ikea hebben ze dat geweldig leuke voorbeeld van die stippellijn om de meubels (moet je ze alleen wel altijd daar laten staan ) Of van die mooie patronen zoals in VT-wonen. Of leuke kindertekeningen zoals nijntje ofzo.
ik kijk nooit van die klus progamma's, maar toen ik dat vorig jaar wel eens deed zag ik wat leuks! Een beetje als dat stippenidee van Ikea denk ik, maar dan met babyvoetjes. En je kon spullen kopen (lamp, rolgordijn ed) waar het motiefje ook op liep.. vreselijk vervelend, ik kan het niet terug vinden ik ga nog ff mijn best doen
http://www.101woonideeen.nl Kun je ook allerlei testjes doen om te zien welk type je bent (romantische kleurtjes of juist fel) en nog veel meer handige tips en trucs.