Hellup! Super gave rok gekocht, maar wil toch wel graag dat mijn benen daar iets strakker in lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n corrigerende jurk of short kan halen, maar dan dus wel in positie stijl zodat mijn buik er in past (die buik hoeft absoluut niet gecorrigeerd te worden hoor!)
Denk t! Of iedereen zit zich nu rot te zoeken op google. Heb er nog nooit een gezien of gehoord dat ze er zijn.
Ik vraag me af of de markt inspeelt op figuurcorrigerende kledingstukken speciaal voor zwangeren. Ik vind het gewaagd in ieder geval
Ik vraag me af of de markt inspeelt op figuurcorrigerende kledingstukken speciaal voor zwangeren. Ik vind het gewaagd in ieder geval
Ik denk dat wanneer je gewoon goed ondergoed koopt je figuur al een stuk beter uit ziet dan wanneer je een goedkoop slipje aan hebt.. Dus misschien voor onder je jurkje een goede slip/boxer kopen?
Hier geen goedkope slips of boxers, dat is het probleem niet Het probleem ligt 'm daar ook niet, maar puur in mijn bovenbenen Ik wil die dingen niet zien door mijn jurk heen, dus daarom wil ik zo'n corrigerend pantybroekje of iets dergelijks...maar ik begin inderdaad te geloven dat ik de enige zwangere ben die dat op zo'n dag wil