Welke babyfoon met camera?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lieselot12, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot12

15 jun 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik wil een babyfoon met camera maar heb de volgende "eisen"
    - Terugspreek functie
    - Uitbreidbaar ivm komst nieuwe baby
    - Nachtzicht
    - Goed beeld
    - Gevoeligheid kunnen instellen
    - En HEEL belangrijk, goede melodieën.

We hebben nu de Alecto en ze is gewend om met muziekje aan in slaap te vallen, daardoor word ze rustig..

Wie weet de beste babyfoon?

Alvast bedankt!

Groetjes

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik lees ook even mee, ik zit zelf te kijken naar de Philips in de rentepuntenwinkel van de ING.

3. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland

Misschien kan je ook toevoegen geen geruis en gekraak:D
    Dat is echt irritant. En 100% storingsvrij. Vind je het bereik ook belangrijk?

Ik heb vorige week een Luvion grand elite retour gestuurd vanwege geruis en gekraak. Overmorgen krijg ik een nieuw exemplaar:)

Trouwens de Luvion grand elite voldoet wel aan jouw eisen. Alleen de melodietjes zijn een beetje robotachtig en verder kan je ook opnemen.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier ook een luvion, geen idee welke versie..... maar bevalt super! ik gebruik de liedjes niet, dus geen idee hoe die klinken. maar in de winkel kun je dat vast wel horen.

5. lieselot12

15 jun 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ruis vrij is ook best handig ja;)

Bereik maakt niet zo heel veel uit.. De tuin zal hij wel halen en buren hebben we pas 1 km verderop dus dat haalt er geen 1 :)

Ik heb dus ook de luvion gehad maar de melodie was dramatisch.. En popje kan dus niet zonder die toontjes.. Wat ik evt kan doen is die Alteco met melodie laten staan en een luvion ernaast zetten, zo'n kleintje.

Maar ruisde hij bij jou?

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Alecto 70
    Nog geen echte ervaring, maar een beetje zitten spelen en we zijn tot nu toe wel tevreden. Er zitten melodietjes op al is er eentje wel echt grafmuziek haha.

7. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij hebben de Luvion Platinum 2 nu een weekje in gebruik en tot nu toe bevalt hij prima! Voldoet aan al je eisen.

8. Blays

Blays Niet meer actief

Hier een Luvion Prestige Touch, vinden hem helemaal geweldig!
    Super helder beeld, dag en nacht, 3 liedjes, uitbreidbaar met meerdere camera's, terugspreekfunctie werkt ook heel goed!
    Wij zijn er echt super tevreden over :D

Deel Deze Pagina