Nee hoor. Ik ben een atheïst (met katholieke roots) en heb helemaal niets met welk geloof dan ook. En al helemáál niets met 'killing in the name of'...
Nou, ze hadden kunnen beginnen om het niet te besteden aan wapens om Israël mee aan te vallen toch? En hoe handig zou het zijn geweest als die tunnels daadwerkelijk ook als schuilkelders hadden kunnen dienen?
Echt never mind. Ik veracht de acties van Hamas net zoveel als jullie. Ik heb een onrealistische gedachtengang weerlegd, en nou moet ik iets gaan zeggen over het huishoudboekje van Hamas? Dit slaat echt nergens op.
Huh. Natuurlijk veracht je hun acties. Ik ben denk ik de draad kwijt, sorry daarvoor. Het begon met dat jij het had over een citaat dat verontwaardiging wekte maar ik hen eigenlijk geen idee welk citaat je bedoelde, ik wilde alleen benoemen dat Hamas dus juist heel veel geld heeft. Ik heb verder ook geen verstand van hun huishoudboekje en verwacht dat ook niet van jou.
En de rest van de miljoenen mensen die hetzelfde zeggen zijn die allemaal moslims. Nee ze zijn niet allemaal moslims. Wij komen op voor alle Palestijnen nergens hebben wij gezegd alleen de moslim Palestijnen want de niet moslim Palestijnen worden net zo behandeld als de moslims. Wij zijn HUMAAN kennelijk voor jou een onbekend woord. En dit is 1 van de perfecte voorbeeld waar je zo lage opmerking maakt en vervolgens de onschuldige uit gaat hangen.
Het werd Hamas kwalijk genomen dat de burgers niet schuilen in de tunnels terwijl hun hele hebben en houden kapot gebombardeerd wordt. Ikcleg uit dat dat fysiek onmogelijk is. Een pagina later moet ik gaan uitleggen waarom Hamas geen geld uitgeeft aan mega schuilkelders. Overigens als je aan schuilkelders zou denken: de christenen voor Israël meneer met de rijke fantasie vertelt dat het beleid van Israel om geen brandstof toe te laten is, zodat de ventilatie in de tunnels uitvalt en mensen daar niet meer kunnen verblijven. Dus goed idee man, zo'n schuilkelder. Denk je dat ze daarvoor dan wel energie kunnen krijgen?
Ik snap nier zo goed wat jij steeds bedoelt met lage opmerkingen. Ik heb daar denk ik een heel ander beeld bij dan jij.
Ja, oké. Zoveel posts joh, af en toe moeilijk om steeds bij alles de context te onthouden. Ja dat stuk vond ik ondanks mijn bezwaren tegen dat artikel wel interessant en waarschijnlijk klinken.
De situatie is er nu toch niet naar dat het schuilkelders zijn? Ja, voor Hamas. Dus inderdaad een goed idee dan in mijn ogen.
Oké, een totaal gebrek aan technisch inzicht, over wat je nodig hebt om een massa schuilkelder te bouwen die een Israelische vliegtuigbom weerstaat, is iets waar je niks aan kan doen. Ik neem het je niet kwalijk. Voor de duidelijkheid: een schuilkelder die instort, is een massagraf. Een schuilkelder die je niet ventileert, is een massagraf. Een schuilkelder waarbij de ingang wordt bedolven onder het puin van een ingestorte flat, is een massagraf.
Ik moet zeggen dat je elke keer goed verwoordt. Ik heb daar soms moeite mee. Maar jij hebt een bepaalde denkwijze en dus schrijfwijze die heel logisch is. Net als over dat tunnelsysteem. Ik vind dat knap van je.
Idd ben het helemaal met je eens zij verwoord eigenlijk heel vaak wat ik wil zeggen. Zij verteld het logischer
Echt koekoek ben jij en dan mij verwijten dat ik dingen verkeerd intepreteer of begrijp. HUMAAN komt kennelijk niet voor in je woordenboek gezien je posts
https://www.972mag.com/intelligence-ministry-gaza-population-transfer/ https://www.mekomit.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%9e%d7%9a-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%90-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9f-%d7%9b%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a9-%d7%a2%d7%96%d7%94-%d7%95/ Hier staat de stappenplan in het hebreeuws. Heeft niets te maken met Hamas. Ze willen alle Palestijnen uit Gaza hebben en vervolgens de westelijke jordaanoever. Er staat dat arabische landen de 2,2 miljoenen mensen uit Gaza moeten overnemen en Canada.