Er is wel een verschil tussen iemand van de oppositie die iets roept, of een lid van de regering. Minder, minder was ook de reden dat Rutte beslist niet meer met Wilders wilde.
Wel mee eens dat de extreem rechtse regering hervormd moet worden en de kolonisten die geweld niet schuwen, harder aangepakt gaan worden. Er zitten echt een aantal extreem rechtse figuren in de regering en dat moet je gewoon niet willen. Het is wel goed dat die nu wat buitenspel zijn gezet in het oorlogskabinet.
Als eigenaar van een pagina ( insta) kan jij berichten verwijderen onder je post. Ook al is insta geen nederland bedrijf, zij moeten wel degelijk voldoen aan de nederlandse regel en wetgeving. Waarom denk je dat facebook een megaboete had gekregen van de eu? nos verwijderd berichten onder hun posts. Zovaak meegemaakt en gehoord van anderen. Ik dacht dat we hier vrijheid van meningsuiting hadden…..
Dus je bedoelt dat individuele instagrammers berichten verwijderen? En dat heeft met Nederland in t algemeen te maken omdat...? En de internationale moderatie van Facebook, insta, Twitter en de hele bups is uitgebreid bekend. Silicon Valley bepaalt voor een groot deel wat mag en niet mag. En nogmaals, de NOS site/app hebben geen publieke reactiemogelijkheid. Die opmerkingen maak je nu 2 keer maar kan ik nog niet plaatsen.
Misschien moeten ze dan wat minder haat berichten schrijven, wordt het ook niet verwijderd. Heb nog eens gekeken, en ik zie genoeg pro Palestina berichten onder NOS artikelen staan.
Wie heeft het over een eigen app van het nos? Lezen is duidelijk niet je sterkste punt, je blijft maar over een eigen app zaniken…maar goed, we kunnen uren blijven discussiëren. Israhel blijft een apartheidsstaat. Is een bezetter. Een bezetter moet hardhandig worden aangepakt. Laat ze maar lekker landje pik doen in Amerika. Wat de Palestijnen doen, heet zelfverdediging. From the river to the sea, Palestine will be free.
Dan moet israhel ophouden met genocide plegen en al het ingepikte land weer teruggeven. Genoeg grond in friesland en groningen. Laat ze maar lekker daar settelen.
Ik kan niet lezen? Tuurlijk joh! Misschien moet jij jezelf onderbouwen en duidelijker uitdrukken in plaats van te gaan lopen beledigen als jouw vaagheden blijkbaar verkeerd begrepen worden. Waar gebeurt dit dan en door wie?
Zo wat dacht je? Kom, laat ik na ruim een half jaar hier weer eens gezellig meekletsen op het zwangerschapsforum? Welkom terug! Als je hier wat langer rond had gehangen, had je deze opmerking namelijk niet gemaakt naar @MadeInUSA. Volgens mij is zij één van degene die hier normaal communiceert namelijk.
Nee jij onderbouwd het lekker. Waar zijn je bronnen? Maar goed, geluk Is deze pagina van je vader? Moet jk toestemming aan je vragen?
Om wat voor reacties gaat het dan? Het kan overigens ook dat Meta ze verwijderd omdat er zaken instaan die het daglicht niet kunnen verdragen. Heb bij de NOS juist het idee dat er ook echt heel veel ruimte is voor nieuws uit Palestina. Meer dan bij andere nieuwsbronnen.