Frappant dat jij wat Hamas heeft gedaan met meerdere woorden duidelijk aangeeft wat je ervan vind en je Israel hier gewoon keihard verdedigd en zeg dat ze er recht op hebben iets anders kan ik er niet van maken met alle respect direct of indirect suggereerd jij dat hiermee dat hun helemaal in hun gelijk staan in alles. Waarom als ik zeg dat Palestijnen hun grond verdedigen wat hun afgepakt is en dat het hun recht is daarvoor op te komen ik voor radicaal word uitgemaakt. Echt en dit is het perfecte voorbeeld met meten met 2 maten.
Waarom ga je niet even wat leuks voor jezelf doen? Laat dit forum even een paar dagen voor wat het is. Je verdraaid echt woorden die iemand anders schrijft.
Jij legt het allemaal nog veel beter uit dan ik, maar inderdaad…dit bedoel ik ook de hele tijd te zeggen.
Waarom beantwoorde je mijj vraag niet Die heb ik hier al aan meerdere leden gesteld of dat normaal is. Daar word geen reactie op gegeven maar wel steeds op wat ik schrijf. Dat omdat ik een andere mening heb dan hier ik ook nog eens radicaal ben....
Omdat dat mijn woorden niet zijn. Jij maakt ervan dat ik het normaal zou vinden. Daar heb ik niets over gezegd.
Wat heeft Hamas hier mee te maken . Werkelijkwaar geen bal en als dit geen genocide dan is de wereld echt naar de klote. Mijn hart huilt ....
.. ai tien talen pagina's gelezen. Maar wijzer ben ik niet echt als leek en kaas kop. Ik had gehoopt dat ik wat kon leren van hoe dit zo heeft mogen gebeuren. Maar lees alleen maar wellis en niettus. Met stukjes dat wel wat leerd. Hou op en hou het neutraal.
"A safe haven of peace and compassion in the midst of chaos". Zo wordt het ziekenhuis dat is gebombardeerd omschreven op hun website. Echt, dan denk je dat het niet erger kan en bombarderen ze een ziekenhuis. De plek waar gewonden en hulpelozen komen voor medische hulp. De plek waar babies worden geboren
En weet je wat het ergste is dat je leest van de Israelische veiligheidsbronnen dat ze overal toestemming voor krijgen. Te ziek voor woorden
En ja hoor echt waar ik had niets anders verwacht. Het standaard antwoord. Het kwam van Hamas of Hamas zat daar blablabla zodat ze ongestoord verder kunnen gaan. En als mensen dit nog steeds blijven geloven dan kan ik daar met mijn pet niet bij.
op telegram hadden enkele leden van Israelische leger al enkele berichten voor de inval geplaatst met teksten als “wij hadden jullie gewaarschuwd, er komt een verrassing jullie kant op” alsook op officiële twitteraccount van idf een bericht (zie bijlagen, met google vertaling)Blijf maar ontkennen dat israel een terroristenstaat is, dat ze letterlijk Palestijnen aan het uitmoorden zijn op de meest gruwelijke manier, maar niet raar opkijken als de wezen van vandaag, die opgegroeid zijn enkel met de dood als enige zekerheid in leven, die dood dagelijks zien, ruiken en voelen, morgen zullen opstaan tegen israel voor zelfverdediging en vergelding.