Mijn zoon gaat ook straks beginnen. Hier was de introductie al afgezegd helaas, maar ze organiseren straks in de laatste vakantie week nog wel iets extra geloof ik.
Weten ze dan nu al wel bij wie ze in de klas komen? Hier was de introductie vorige week en toen was het meteen kennismaken met de klas (en ook met de mentor). Zou het wel jammer vinden als dat niet door zou gaan.
Mijn zoon mag woensdagmiddag naar het VO voor de introductie en kennismaking. Hij heeft er helemaal zin in. Eerste keer dat stuk op de fiets. Ook spannend!
Nou ik ben ook echt ZO blij! En mijn zoon helemaal. Nu nog 2 dagen en dan vol zonder zorgen van onze thuis vakantie genieten!
Ja de middelbare heeft hier woensdag hun laatste schooldag. Dan nog een keer boeken inleveren en rapport ophalen.
Middelbare school heeft hier nu al vakantie (mits niet hoeven te herkansen). Basisschool is nu begonnen aan de laatste week.
Ja en ik dacht dat wij de middelste waren, wij moeten nog 3 weken. Is het Zuiden dan laatst dit jaar? Hoe dan ook, superfijn dat ze weer gewoon naar school mogen (onder voorbehoud natuurlijk). Mijn zoon gaat na de zomer naar de brugklas en ik maakte me toch wel wat zorgen over hoe dat zou gaan.
Ik ben werkzaam op het voortgezet onderwijs en wij hebben vorige week ‘gewoon’ een introductie gehad. Het was kort, maar voor de leerlingen enorm fijn om de mentor en de klasgenoten al een keer gezien te hebben. Ik, als mentor, vond het ook erg fijn om mijn leerlingen al een keer te zien.
Ja wij ook, ik woon ook in het Zuiden . Maar ik dacht dat wij als middelste vakantie kregen dit jaar. En ik lees hier nu dat ze in sommige plekken al vakantie hebben en in sommige nog 2 weken moeten. Vandaar mijn verwarring.
Zuid is ook als middelste. Noord eerst vanaf 6 juli, dan zuiden vanaf 13 en wij hier in het midden vanaf de 20e.
Ja maar hoe kan het dan dat sommige basisscholen nu al aan de laatste week zijn begonnen zoals @Amarens zei?
[QUOTE="Linda86, post: 23084576, member: 17871"]Weten ze dan nu al wel bij wie ze in de klas komen? Hier was de introductie vorige week en toen was het meteen kennismaken met de klas (en ook met de mentor). Zou het wel jammer vinden als dat niet door zou gaan.[/QUOTE] We hebben een namenlijst gekregen, maar hij kent maar 1 iemand.