Errug roze! Het is niet mijn ding, maar als het bij jou persoonlijk past (kleding en karakter) en je vindt het zelf mooi dan is het prima toch.
Hehehe daar was ik al bang voor haha,, verder vind ik het wel een leuk kleurtje,, maargoed ik hou niet zo erg van opvallen enzo Maar dacht i give it a go!
nee sorry, totaal niet mijn ding. maar als je het zelf mooi vindt, dan moet je het gewoon lekker doen!! joyce
Ik vind het leuk voor op het strand of met erg warm weer. Maar niet met regenachtig weer... vraag me niet waarom haha
Ik vind hem mooi. Ik heb nu zelf echt rood op en daar zal ook niet iedereen van houden dus lekker doen wat je zelf mooi vindt
Hehehe bedankt voor de reacties! Ik hou hem ook niet op hoor! Ik wou alleen even zien hoe de uit zou vallen haha,, ik hou hem gewoon voor een avond uit of stappen ofzo haha
Ja ik hou der van! Maar ik draag altijd felle kleuren qua nagellak. Voornamelijk roze en paarstinten!
Niet mijn ding. Ik vind het niet zo mooi. Ik zou eerder gaan voor parelmoerglans of zo, maar niet zo'n Felle kleur.