Situaties waar je van schrikt

Discussie in 'De lounge' gestart door Twinkle81, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit. En foto's op Facebook van kinderen die niet goed vastzitten in hun stoeltje. En op school kinderen die sowieso niet in de gordel hoeven van hun ouders. Ik druk mijn kinderen altijd op het hart dat ze hun gordel wel vastmaken! Een tijdje terug ging de oudste weer met dat vriendinnetje mee en ik zei terwijl dat vriendinnetje erbij stond tegen Eva: gordel vast hè? Zegt dat vriendinnetje: maar dat hoeft niet hoor van mijn papa! Ik: maar van mij wel!

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Pff krijg kippevel als ik sommige verhalen hier lees.

Vorige jaar, in de auto echt een noodstop moeten maken... Stak een kindje over geschat jaar of 3/4 pfff zat te jankend in de auto bah.. goed afgelopen hoor maar de remsporen stonden op het wegdek. En de moeder maar kwaad op ons terwijl ze er gewoon bij stond en het kindje niet tegenhield. Echt verbaasinwekkend! Als er een voetgangersoversteekplaats was moet ik mij stil houden maar dit was niet het geval.

En 4 jaar geleden toen ik met onze hond die toen een pup van 10 week rustig in het bos aan het wandelen waren. Er twee honden aankwamen rennen. Twee boxerhonden..niks mis mee dacht ik die willen spelen maar helaas vielen ze mijn hondje aan. Ik schoot in de verdediging en begon de honden weg te schoppen net als gevolg dat ik ook werd gebeten. Ons hondje had maar liefs 35 hechtingen en moest een nacht in de praktijk verblijven en ik had 6 hechtingen in mijn arm.
    De eigenaren 1 daarvan heeft ons naar de praktijk gebracht zodat ons hondje verzorgd kon worden en daarna mij naar de 1e hulp gebracht. Nummers uitgewisseld.
    twee dagen later werden wij gebeld of ze langs konden komen om er even over te praten. Dus gedaan... Grote bos bloemen gekregen, fruitmand en de hond kreeg een grote kluif. Maar met hun hondjes is het minder afgelopen helaas. De eigenaren hebben beide honden diezelfde avond laten afmaken :( Vind het echt vreselijk en zit er soms nog mee.

Hoop zulke dingen niet weer mee te maken :( bah bah

Deel Deze Pagina