Iets van van de week. Ik ging stofzuigen en Aaron wilde ook stofzuigen (daar is hij dol op namelijk ). Maar ik wilde even snel stofzuigen omdat ik nog wat moest doen. Dus ik wilde zijn handje losmaken van de stang. Zegt meneer: nee, samen spelen! Tja....ga daar maar eens tegen in .
Wat een heerlijk topic zeg!! Ons meisje mag niet aan de gordijnen komen, wat ze ook heel goed weet! Voordat ze haar hand even langs het gordijn haalt, schudt ze heel netjes haar hoofdje en zegt duidelijk 'nee' Als ik er dan aan kom, steekt ze haar vingertje in de lucht, schudt er even mee en zegt nog maar eens duidelijk hoofdschuddend 'neenee' En dan met zo'n eigenwijs koppie dat ik wel moet lachen Ook legt ze nu heel bedacht haar eigen spullen tussen mijn 'prulletjes' op de tv-kast. Als ik dan opsta zodra ze aan de prullen zit, pakt ze opeens heel demonstratief haar blokje en zwaait er mee alsof ze wil zeggen 'doe niets hoor' haha
Dit zijn altijd van die leuke topics om te lezen. Onze dochter kan d`r ook wat van. We zijn bij een vriendin aan het lunchen, dochter zit op een 'grote-mensen-stoel'. De regel is: tijdens eten blijf je aan tafel zitten. Ze is 1 x van de stoel af gegaan en krijgt een waarschuwing, de volgende keer moet ze naar de gang. Huppetee, weer van de stoel af: dochter moet op de gang. Ik ben geloof ik wel 10 x naar de deur gelopen om te vertellen waarom ze op de gang staat (omdat ze niet van de stoel af mag) en dat ik een sorry verwacht. Krijg hierop alleen een boze reactie. De 11e keer dat ik ga zegt ze poeslief: ja maar mama, je bent zelf nu toch zelf ook van je stoel af En van de week waren we een filmpje aan het kijken van toen zij klein was. Papa kwam in beeld, toen had hij nog stekeltjes. Nu worden zijn inhammen groter, dus milimetert hij z`n haar. Zegt m`n dochter: kijk nou eens, wie is die lelijkerd .
Ik breng Roan naar het kdv, waar hij direct met de houten trein gaat spelen. Hij wil graag dat een ander kindje mee komt spelen en zegt: "*naam kindje* samen spelen!". Kindje komt erbij en wil ook een stuk rails pakken....roept hij: "Niet aankomen! Is van mij"......
Hahahahahaha ik tel altijd tot 3 met mijn vingers in de lucht en wat doet meneer? Die gaat meedoen met tellen een, tee, die
Vanmorgen moest ik met ons meisje naar het cb. Omdat ik het niet zag zitten om met 3 kids te gaan, had ik geregeld dat mijn oudste zoon even bij het buurjongetje kon spelen. Ik loop richting bureau met Lars op het plankje zegt ie opeens: Milan gaat niet mee, wat een sukkel! Hahahahaha, ik heb uiteraard gezegd dat ik dat echt niet wil horen, maar ik moest echt moeite doen om niet te lachen.
LOL! Hier nog zo'n spook. En sinds een week maakt hij het af met bier bijf (vier en vijf...de v gaat moeizaam ).
Afgelopen zondag waren we fruit aan t eten; ik zeg; dat is lekker fruit he Noek. Krijg ik als antwoord: het is Anoek of Papa vraag aan Anoek; wie is er sterker; papa of Anoek. Anoek dr antwoord; MAMA of Anoek de hele tijd: nee, nee, NEEEEEE...Dus ik vraag: ben je 2? Antwoord van anoek: nee 3... Tsja Superleuk topic dit
Van de week zei de bloemist toen hij de plantjes in een tasje deed: die wil jij vast wel dragen he? Antwoord: Dat denk ik eigenlijk niet. (...) Is veeeeeel te zwaar!
we hebben buren en die hebben een vijver, maar wel dat kindjes er niet in kunnen vallen. De regel is dan ook, als ze daar spelen mogen ze niet met de handjes in het water. Doen ze dat, dan is het naar huis. Dus netjes achter de rug. Ik moest plantjes water geven, vergat ik het water en ze hadden sleuteltje uit de kraan. Dus ik pak voor de 3 planten die ik water moet geven het uit de verhoogde vijver. Zegt meneer bijde hand. (tja ook beetje dom van mij). Mama denk niet dat de visjes dat fijn vinden ..... moest er vreselijk om lachen....ik zei dat het voor deze ene keer mocht van de visjes
Manlief tegen dochterlief : wil je even je speelgoed opruimen? Dochterlief : euh....nee. Manlief een tikkie strenger: tess ruim je speelgoed op! Dochterlief : je vroeg het me toch en ik heb nee gezegd in plaats van ja Dochterlief luisterde erg slecht en wou mij iets vragen waarop ik haar negeer. Dochterlief : mam luister nou even, ik wil je iets vragen. Ik : nee luistert ook niet naar mij dus dan luister ik ook niet naar jou dochterlief : zullen we het omdraaien? Als jij naar mij luistert luister ik daarna naar jou!
Hier ook zo'n heerlijke prater, een tijdje terug lag ze even op een morgen bij ons op bed onder de dekens. papa laat wat "lucht" ontsnappen D), kijkt ze even verbaast zegt ze; "papa schone luier denk!". Je kon mij vanonder het bed oprapen . Ze heeft nu ook wel eens wat van die jaloerse buien omdat ik zwanger ben, nu stompt ze wel eens opzettelijk met haar hoofd tegen mijn buik. Ze weet dat ik dat niet leuk vind, nu deed ze dat laatst weer kijkt mij even aan en zegt; "ooo neeee baby kapot gemaakt!".
Net nog: dochter wilde dr eten niet opeten, heeft ze normaal nooit. Sinds een paar dagen hebben we schuddebuikjes voor op brood in huis. Maar goed, ze wilde niet eten en dus zonder eten naar bed, heel simpel. Alles opgeruimd, de tv even voor dr aangezet zodat ik dr broertje eten kan geven en naar bed kan brengen. We wonen in een appartement dus ik zat in de slaapkamer. Kom ik terug na een kwartier, heeft mevrouw een bordje gepakt, haar nijntje mes, 1 boterham, boter en de schuddebuikjes. Ook keurig gesmeerd, ze stond net op het punt om er een hap in te zetten. Tja, toen kon ik mn lach niet inhouden en mocht ze het opeten. Heel slecht, want morgen probeerd ze t waarschijnlijk weer
Hier vanmiddag nog. Ik ben aan het stofzuigen loopt zoonlief trots binnen met in elke hand een enorme regenworm Had hij onder het deurmatje vandaan gehaald. Ik heb nog liever een spin in huis dan 2 van die dingen. Hij legde ze mooi op de grond, kijk eens mama, kleine slangen. Bleeeeh, ze waren hem schijnbaar een paar keer ontglipt, ik zag her en der waar hij ze even had neergelegd. Ik heb hem maar verteld dat ze toch echt in de grond horen, toen hij ze naar buiten ging brengen kon je me echt opvegen, dat gezicht zo trots met die wormen. Ik heb nog even na lopen griezelen.