voorgevoel geslacht, klopt of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mam van drie, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    hoi,

misschien een rare vraag, ik heb over twee weken me 20 weken echo, dan ben ik 19 weken zwanger.Ik heb al sinds ik weet dat ik zwanger ben het gevoel een zoon te krijgen.
    Hebben jullie ook een voorgevoel gehad en klopte het ook?
    ik ben ook superblij als het een meid is natuurlijk want iedere baby is voor mij een geschenk.

Graag zou ik willen weten hoe jullie dit hebben ervaren.

maxi1234 vindt dit leuk.
  2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou ik had het mis.. En mijn omgeving ook.. En de Nub-theorie ook.. En pendelen ook..

Ik dacht een jongen, maar nou zeiden ze vorige week bij de geslachtsbepaling echo dat het wss een meisje wordt. Maar ik moest haar er niet op vast pinnen. Dus het kan alsnog een jongen zijn. Vrijdag heb ik de 20 weken echo, dus dat maar even afwachten en kijken wat ze daar zeggen..

Gr.
    Carlien

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zelf heb ik geen flauw idee of we een jongen of meisje krijgen maar heel onze familie/vrienden kring (op 2 na) zeggen dat wij een jongen krijgen.

Mijn ouders hebben het bij hun eigen kinderen (4) wel goed gehad ze hadden voor iedereen ook maar 1 naam. Heel apart lijkt mij dat.

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik en mijn omgeving hadden het mis.
    bij de eerste waren de meningen verschillend.
    Bij de 2e was iedereen overtuigd een meisje, incl mijn man en ik...

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

voordat ik de test positief in handen had bij mijn eerste zwangerschap had ik al tegen mijn man gezegd: Ik ben denk ik zwanger en het is een meisje....en het bleek ook idd een meisje.

toen ik doorhad dat ik deze keer zwanger was heb ik tegen iedereen gezegd dat ik eigenlijk zeker weet dat we een jongetje krijgen...het was ook echt geen verassing dat afgelopen maandag bleek dat we inderdaad een jongetje krijgen! zou echt verbaasd zijn geweest als het een meisje bleek haha!

dus bij mij klopte het beide keren! :D:D

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier klopte het de eerste keer niet, en deze keer weet ik nog niet.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wist het ook 2 keer zeker. Heb niet echt getwijfeld ofzo. De eerste keer wist ik een meisje en de 2e keer een jongen. Mijn gevoelens waren dus juist.

8. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog even wachten op de 20 weken echo, nog 2 weekjes! maar vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat ik een meisje krijg, maar wel ook 3 keer gedroomd dat ik een jongetje krijg, dus ik ben echt zooooo benieuwd!!!! Can't wait!

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had bij mijn zoon vanaf een weekje of 7 /8 dat ik zeker wist dat het een jongen zou worden en dat voorgevoel klopte.
    Nu denk ik sterk dat ik een meisje krij maar dat zal no even afwachten zijn voor we zeker weten of dat ook klopt.

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik had een voorgevoel dat we een meisje zouden krijgen. Ik had zelfs gedroomd dat het een meisje zou zijn. En het klopte nog ook.

11. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik had ook heel erg het gevoel dat ik een zoon zou krijgen maar bij de geslachtsbepaling die we bij 18 weken hadden laten doen bleek het een meid te zijn waar ik uiteraard ook super blij mee was het maakte me niet uit wat het werd het was voor mij alleen moeilijk om te geloven omdat ik heel sterk het gevoel had dat het een jongen zou worden en toen werd het nog een keer bevestigd met de 20 weken echo en was ik er snel aan gewend

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    de eerste keer had ik het wel goed toen wist ik vanaf het begin dat het een meisje werd!
    van dit kindje had ik het mis ik dacht weer een meisje maar het is echt een jongen!!:D

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Ik had het voorgevoel vanaf het begin al dat het een jongen zou worden en het wordt ook een jongen, heel apart is dat.

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik heb vanaf begin af aan geweten dat we een meisje zouden krijgen. Sterker nog, ik heb altijd geweten dat ons eerste kindje een meid zou zijn. Ben benieuwd of het bij jou ook klopt.

15. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Zowel mijn man als ik waren ervan overtuigd dat we een zoon zouden krijgen. Toen ik 16 weken zwanger was moest ik naar het ziekenhuis en toen zei de gynaecoloog dat hij het wel wist. Maar ik wilde wachten tot mijn man erbij zou zijn, dus dat werd tot 20 weken wachten. Maar doordat de gynaecoloog het zo zeker wist, dacht ik nog meer dat het echt een jongen zou worden. En bij de 20 weken echo bleek het een meisje te zijn, dus echt een (leuke) verrassing!!

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij mijn eerste had ik ook echt vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het een meisje zal zijn. Bij de 20 weken echo konden ze me het niet vertellen, bij de pretecho bleek mijn vermoeden te kloppen, ik kreeg een dochter! Heb ook gependeld en die zei het ook, de chineese kalender zei het en veel mensen in mijn omgeving.

Nu bij de 2e denken de meeste dat het weer een meisje zal zijn en eerlijk gezegt heb ik er zelf totaal nog geen gevoel bij! Hoewel, hele maal geen gevoel is ook niet waar maar ik weet het gewoon niet zo zeker als dat ik het bij mn eerste wist! Mijn vriend denkt steenvast een jongentje, ik neig er wel naar maar zoals ik zei, ik heb niet echt steenvast dat gevoel, t zou ook best een meissie kunnen zijn.. Volgends de chineese kalender is dit een jongentje maar we zullen het 4 juli pas weten bij de pretecho...

17. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Echt totaal niet. Was er van overtuigd dat het een jongetje was, maar het is toch echt een meid!!!!:D

18. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Mijn voorgevoel en die van de rest van mijn omgeving klopte niet! Ik dacht echt een meisje maar bij de 20 weken echo bleek het echt een jongen (dit is al iets van 6 keer bevestigd)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja, de kans is natuurlijk 50% dat je het goed hebt ;).

Bij M dacht ik: jongen
    Bij T dacht ik: meisje

Hier dus niet goed gegokt :D

20. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier heel erg sterk het gevoel dat het een meisje is meeste van vrienden en familie dachten dit ook :) Met 16 en 20 weken werd dit bevestigd

Deel Deze Pagina