wat is een pennestreepje? en als je het wast en hij gaat weg is die vals? en als het tweede streepje blijft???
heb getest met de 2 voor 5 van kruidvat, het streepje is de zelfde breedte als de 1e alleen wat lichter van kleur, heb hem gewassen maar het 2e streepje blijft
Pennestreepje kun je hebben bij de zwangerschapstesten waarbij je een + teken krijgt als je zwanger bent. Ik geloof dat er standaard al een - staat (negatief) en bij een + is het positief. Alleen soms is het | lijntje dunner als het - lijntje. En dat bedoelen ze met een pennestreepje. Het | lijntje moet net zo dik als het - lijntje zijn om een positieve test te hebben. De kv2v5 is niet zo'n test. Die heeft gewoon 2 streepjes. Geen + teken. Als je bij de kv2v5 2 streepjes hebt, kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent!
theeleutje bedankt voor de info. Ik heb daarnet met de clearblue getest en daar stond niet zwanger:S:S dus ik ben benieuwd of ik hetnou wel of niet ben!
Clearblue testen hebben meer hcg nodig als kruidvat 2 voor 5 euro testen. Dus die slaan later positief uit. Als je zwanger bent verdubbelt je hcg zich ongeveer iedere 48 uur. Het beste is dus om overhoren opnieuw te testen.