Ik ben op zoek naar deze sjaal, HEMA) op de site is die uitverkocht en ik ben nu al in 4 Hema filialen geweest en nergens hadden ze de sjaal meer. Is er iemand die deze sjaal onlangs bij de Hema gezien heeft?
Ben net terug, maar helaas, niks. Ik zag trouwens dat ze in de webshop van Hema dat ze daar ook niet leverbaar zijn.
Bedankt voor het kijken! Nee idd via internet ook niet meer verkrijgbaar dus ik baal wel want heb wel de muts en wanten en wil dus heel graag de sjaal erbij
Vlak bij mijn werk zit een Hema. Als ik in de buurt kom wil ik wel even voor je kijken maar ik weet niet precies wanneer het zal zijn!
Maakt niet uit bedankt dat je er in ieder geval naar wil kijken Zolang het zo zacht weer is als nu heeft ze hem gelukkig nog niet nodig
ik ben vanmiddag nog hier in t winkel centrum en wip dan ook wel even de Hema binnen je hoort dus van me
In Wageningen is hij ook uitverkocht. Er hing nog 1 paar handschoenen en ze hadden er heel veel in het wit. Dus helaas.
nope ook hier niet meer. als ik in de Mare kom kijk ik nog wel een keer voor je, maar ben bang dat je deze sjaal niet meer gaat vinden
heb je je trouwens wel al aangemeld op de site. staat tijdelijk niet leverbaar maar je kan je email achter laten zodra de sjaal wel weer leverbaar is dat je een mailtje krijgt en houden ze m achter voor je omdat je ook t aantal moet aangeven. misschien een idee