Sjans

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Even een luchtig topic :)

Ik ging net gauw even naar de supermarkt, want ik was wat vergeten. Sta ik bij een schap, hoor ik van achteren: "wat heb je mooi haar!"
    Ik was zo verbaasd dat ik alleen 'bedankt' terug stamelde:roflmao: Vijf minuten later staat hij achter me bij de kassa. Ik had het niet door, tot hij me op m'n schouder tikt. Begint een heel verhaal over het lekkere weer, waar hij woont, etc. Na het afrekenen wens ik hem nog een fijne avond. Krijg ik een dikke vette knipoog:o:
    Ik stap op de fiets, hij loopt weg. Ik kijk schuin achterom, staat hij daar heel sneaky achter een struik me na te kijken:roflmao:

Het voelt stiekem best een beetje goed haha. Ik ben best introvert en heb eigenlijk nooit mannen achter me aan gehad. Behalve mijn partner dan ;)
    Oh wacht. Nu vergeet ik die keer dat ik opeens op zo'n gespot pagina op Facebook stond. Geen foto gelukkig, alleen een omschrijving. De desbetreffende persoon had me ergens gezien, maar twéé weken later pas dat bericht op fb gezet. Die arme jongen had dus twee weken aan me zitten denken en alsnog is het op niets uitgelopen:eek::D

Maar goed, ik ben nieuwsgierig. Hebben jullie nog weleens sjans? Spannende dates?
    Kom maar op met de smeuïge verhalen :D

Robijn89, LaQueen, Angel1980 en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Geen sjans, maar ik kan intens genieten van een onverwachte en oprechte glimlach of knipoog van een knap persoon ;)

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ha wat leuk! Hier vandaag twee keer sjans, ik word er blij van.
    Man heeft regelmatig sjans, maar hij ziet het meestal pas als ik hem erop attendeer :D

4. NavyCrimson91

Mijn vriend ook vaak! En dat vindt hij ook nog leuk om er in te wrijven bij mij, aangezien ik bijna nooit sjans heb.
    Maar ach. Aan het eind van de dag ligt ie bij mij in bed :p

Chocolat, DastyQueen en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heerlijk deze verhalen. :)

Soms heb ik sjans. En ja dat geeft me een goed gevoel.
    En daarna mijn man plagen. :p
    Al heeft mijn man het sneller in de gaten dan ik dat iemand naar me sjanst.

6. NavyCrimson91

Ja ik ben ook een leek in het herkennen haha.
    Er kwamen pas een paar jonge gasten naar me toe (jaar of 19) die vroegen of ik brokken verkocht...:confused:
    Ik was zó verbaasd! Zegt mijn zus later dat ze gewoon wilden sjanzen. Nou, dat geloof ik dus echt niet:p

Esther2901 vindt dit leuk.
  7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb wel eens sjans ja, maar voornamelijk met vrouwen. Ook wel eens met een man, maar ik denk dat ik daar zelf ook minder op gefocust ben. Heerlijk hoor! :)

8. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik houd ervan!
    Altijd fijn op die manier gecomplimenteerd te worden. En zelf ook leuk om te doen!

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mijn man ligt goed bij oudere vrouwen op terrasjes, we lachen er altijd achteraf smakelijk om :))

Chocolat, cowgirl80 en Bloem2310 vinden dit leuk.
  10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hahahaha jaaa mijn man ziet het ook, mij valt het niet op!

Lopen we ergens en dan Mn man:
    Zoo zag je dat.. die brak bijna zn nek voor je :roflmao:

11. NavyCrimson91

Beelddenker hier. Arme man:roflmao:

A new day en Biny vinden dit leuk.
  12. Triangel

Triangel Niet meer actief

Haha, ik had het laatst een keer. Ik liep ergens de hoek om en van de andere kant kwam ook een man de hoek om. We schrokken van elkaar en toen lachten we na allebei een schrikreactie te hebben geuit. En toen zei hij daarna; sorry dat ik van je schrok, want je ben een mooie vrouw en mag er wel zijn. Zulke complimenten van het andere geslacht zijn altijd leuk. Maar ik denk dat ik tegenwoordig een hoog getrouwd-en-moeder-van-drie-kinderen-gehalte heb en uitstraal, want het overkomt me nog amper. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook totaal niet mee bezig ben, dat zal vast ook schelen.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Hier wel regelmatig sjans , haha. Vaak vind ik het wel leuk, soms een beetje creepy.

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb dat meestal niet in de gaten eigenlijk. Pas als ik er op let, en dat is dus niet zo vaak.

Ik weet nog wel een keer dat een leuke man me aan het nakijken was, en het daar zo druk mee had, dat hij niet doorhad dat de roltrap al beneden was. En hij dus op zn plaat ging. :D
    Dat vond ik eerlijk gezegd best leuk. :oops:

Leo85, puzzelstukje, Biny en 10 anderen vinden dit leuk.
  15. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik voel me er altijd een beetje ongemakkelijk door... :oops:

puzzelstukje vindt dit leuk.
  16. NavyCrimson91

Hahahaha omg geweldig:roflmao::roflmao:
    Maar ook wel zielig voor z'n knappe gezicht

iMoeder vindt dit leuk.
  17. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hier vaak sjans maar ik voel me er super ongemakkelijk door. :rolleyes:

puzzelstukje vindt dit leuk.
  18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb dat vaak ook hoor, als je mij voorbij loopt.

Dan denk ik: 'zoooo en waar gaan die mooie benen naar toe?' :D

Marchella en mam1991 vinden dit leuk.
  19. Betsy

Betsy Niet meer actief

mijn man en dochter zaten vorige week in een restaurant op mij te wachten. Toen ik aankwam zag ik een vrouw uit de bediening enorm haar best doen om te flirten met mijn man. Dat gezicht toen ik aan kwam lopen en aan tafel ging zitten. Goud waard :roflmao:

MyMiracle, Nescio, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Hier wel regelmatig sjans, vooral als ik met vriendinnen op het terras zit of we aan het stappen zijn.

M’n vriend laatst ook toen ie met onze jongste in het park zat en ik met de andere aan het plassen was. De vrouw naast hem zag d’r kans schoon:roflmao:

Deel Deze Pagina