Sjans

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 12 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ik heb ook wel sjans maar dan nooit met een leuk type :cool:. Veel wat aso achtig.. of dat aan mij ligt? :D

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik val erg op bouwvakker-achtige types. Nee niet die met een dikke buik een een zichtbare bilnaad maar van die getatoeerde snelle types haha.
    Dus sjans-technisch scheelt dat enorm. Bouwvakkers en ik snappen elkaar! :)

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    :oops:
    Mooie benen :roflmao::roflmao: ik wou dat ze mooi waren op dit moment hahaha :D

Bubblez vindt dit leuk.
  4. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Weleens sjans maar ik weet nooit hoe ik erop moet reageren. Vooral in het zwembad als ik in bikini ben. Maar dan voelt het helemaal ongemakkelijk. Dus dan reageer ik stug of helemaal niet...

Heb weleens gehad dat iemand mn nummer vroeg en toen heb ik het nummer van mn vriend gegeven, haha, echt gemeen eigenlijk...

Biny, ElizaR, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of ik vaak sjans heb. Ik probeer mannen vaak te negeren want ik vind het heeeel ongemakkelijk Haha. Vind het maar niks :roflmao:

6. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb ook wel eens sjans, vind het altijd heel vervelend. Ik weet nooit wat ik ermee aan moet, voel me ongemakkelijk en heb toch alleen interesse in mijn vriend. Hij is dan ook mijn eerste vriend en ik hoop ook mijn laatste.

7. abdomen

abdomen Niet meer actief

Ik heb volgens mij nooit sjans. Ik let er niet op en eigenlijk interesseert het mij niet:oops:

Ff gevraagd aan mijn man. Hij zegt dat ik wel vaak sjans heb.
    Nou, mooi.:thumup: :o:

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

haha leuk topic! Nog niet alles gelezen ga ik zo lekker op mijn gemak even doen!

Ik heb wel eens sjans. Tijdens het uitgaan, soms met stomme openingszinnen, soms op afstand met oogcontact en soms word er een drankje aangeboden. Ik moet stiekem bekennen dat ik flirten ook echt heel erg leuk vind al vind ik het toch een klein stapje over de grens gaan binnen een relatie.

Een jaar of 3 geleden was ik op vakantie in Italie en liep even van het zwembad in bikini naar het huisje om zonnebrand te halen. Toen liepen er 3 jongens achter me van een jaar of 17 tot 20 druk te kletsen over me. kijk wat een lekker wijf, ik denk dat ze Duits of Frans is. Toen draaide ik me om om te bedanken voor het lekkere wijf stuk in het Nederlands. Ze liepen alle 3 rood aan en waren snel weg. Voelde me wel gevleid dat ik niet alleen voor mijn leeftijdsgenoten maar ook voor de jongeren er nog goed uit zie!

Leo85, Lill, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ik ben single en voel me nu (na mijn pnd) weer beter dan ooit! Ik sjans er dus enthousiast op los en ben lekker aan het daten. Niet op zoek naar iets vasts maar gewoon lekker genieten.
    De lente heeft het ook wel een extra tintje hé? :thumup:

fafa, Niveah, NavyCrimson91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Toen ik nog wel eens uitging wel vaak, nu vooral in/rond mijn werk omdat dat zo ongeveer de enige kinderloze uitjes zijn:roflmao:

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Vertel :D

13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Jij fluit ze achterna begrijp ik? :roflmao:

Bloem2310, Riverdale87, Biny en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Mijn man werd laatst tijdens een concert gevraagd:

of de man in kwestie met mij een dansje mocht wagen:roflmao:

Leo85, Lill, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Eeehhhmmmm, de pakketjesbezorgen stond vanmiddag te toeteren naar mijn billen :)

Rosje83 en baby90 vinden dit leuk.
  16. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Fluiten niet maar ik zal ze ook niet negeren haha. Beetje knipogen enzo. Heerlijk.

17. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Telt deze ook...?
    Scooter die S ochtend vroeg naar mij toetert waarop ik verbaasd rond kijkend (als enige op straat) en wat verbaasd en aarzelend terug zwaai om later te beseffen dat het m'n buurman is die bij een rijschool werkt

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Nee ik denk het niet. Ik let er niet op en eigenlijk denk ik dat niemand met mij wil sjansen zo bijzonder ben ik niet.

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb regelmatig sjans, van op het schoolplein tot in de sportschool tot en met het stappen. Ik zie het altijd maar als een compliment maar tegelijkertijd is het ook best ongemakkelijk, vooral als die mannen weten dat ik getrouwd ben, of misschien nog wel erger als ze zelf getrouwd zijn/ een relatie hebben.

Vanmiddag zat ik bijvoorbeeld met mijn man en een ander bevriend stel bij de voetbal, vanwege het zonnetje zaten we naast elkaar op een rijtje, draai ik mij half om naar die vriendin om wat te zeggen, staat er plotseling een gast van een jaar of 22 (?) achter haar, die met zn hand even flink de klos in zijn broek benadrukte en tegelijkertijd een te overdreven knipoog gaf aan mij... brr ten eerste zit mijn man naast mij, ten tweede is hij veel te jong. Je begrijpt dus dat wij niet meer bij kwamen, want je kan er maar beter de lol van inzien.

baby90, Triangel en Lill vinden dit leuk.
  20. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Wat naar dat je zo over jezelf denkt. *hug*

Ik heb tegenwoordig alleen nog maar sjans van mannetjes in de 50 met een gouden tand en een wifebeater tanktop over een ronde buik heen, die met hun matties op bankjes bij de supermarkt hangen en blowtjes roken.

Mijn vrijgezelle status zal de komende tijd in ieder geval niet veranderen.

Deel Deze Pagina