Hey dames, Ik mag ook EINDELIJK. Zo 'makkelijk' als het bij de eerste spontaan was gelukt, zoveel hulp hebben we deze keer in de MMM nodig gehad! 6 rondes Clomid mochten niet baten, maar YES de 1e ronde Puregon icm Pregnyl deed het 'm! Ik ben zo dankbaar dat deze medicijnen bestaan. (anders geen eisprong ivm PCOS) Uiteindelijk na in totaal 1,5 jaar klooien super raak! YES YES en nog eens YES! Nu duimen dat goed gaat natuurlijk!!!
Kellox gefeliciteerd en nu weet ik zeker dat het zinvol is dat ik urine spaar voor Moeders voor Moeders!!
Super gefeliciteerd meis! Ik hoop je snel achterna te komen (8 rondes clomid zonder resultaat, nu IUI met puregon/pregnyl)
Dankjulliewel ladies! En Marnat... meis wat heb jij het voor je kiezen gehad. Het is je ongelofelijk gegund om je hier gauw toe te kunnen voegen!!!
Heej Kellox, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Balen dat het zo lang heeft moeten duren. Maar net wat je zegt, fijn dat die medicijnen er zijn. Geniet er lekker van
Gefeliciteerd!!!! wat Fijn zeg. Geniet er van. Ik ben zelf ook zwanger van 1e ronde puregon/pregnyl! En natuurlijk..vrijdag afspraak bij moeders voor moeders
Kellox Proficiat met jullie zwangerschap! Dit geeft mij veel hoop, wij gaan deze cyclus starten met Puregon icm Pregnyl. Nu 2 rondes clomid en Pregnyl gehad met als resultaat 3 grote cysten. Hopelijk over een maandje ook zo'n goed nieuws als jullie. Geniet van de zwangerschap!!
Bedankt lieve dames!! Wat leuk zelfs nog een paar 'oude' bekenden van de april 2008 mama's. Thanks En idd ik zweer bij Puregon/Pregnyl combo, die 6 mnd Clomid was echt helemaal niks! (slecht bms etc)