Hier dan maar even een reactie van zo'n jonkie! Ik was 19 toen ik door de pil heen zwanger raakte van mijn zoonje. Toen we besloten voor een 2e te gaan dacht ik; joh dat flikken we ff. Maar ondertussen zijn we hier ook al weer 6 maanden verder. Ik voel nu helaas het zelfde als jullie oudjes Ik wil nu zo graag en vooral bewust genieten van een zwangerschap. Nog 1 keer zo'n lief klein afhankelijk hoopje mens om voor altijd van te houden.. Wat heerlijk dat ik hier met jullie mee kan zwelgen Dames, zet em op, en geef t niet op!
Toch wel fijn hoor...al die herkenning... Al is het voor jullie natuurlijk ff minder fijn... Ach, ik heb gewoon ff een heel erg slechte dag... Heb, toen ik ongi werd, ff heerlijk bij mijn hubbie uitgehuild...en werd door hem heerlijk vertroeteld.. Wel lief hoor... En net had ik mijn mams aan de foon...en moest ineens zomaar huilen... Sja, en toen kon ik het niet meer inhouden...dat we al 9 maanden bezig zijn, en dat het maar niet wil lukken...2x overtijd geweest..maar noppes... Moest eigenlijk een verrassing zijn..maar ik kon ff niet meer.. (ik weet dat er anderen zijn die langer bezig zijn hoor...maar mijn leeftijd he.... ) Ik vind mezelf gewoon ff erg zielig vandaag....maar weet je wat het voordeel daarvan is? Dan mag je lekker heel veel chocolade eten! (vind ik... ) Bedankt voor de steun meiden,...doet me goed...
Hahahaha... joh ik had gisteren en vadaag ook zo'n jankdag! vreselijk gewoon, kan niks hebben , ben vreselijk chagrijnig, is in mijn werk niet echt handig!.. ben juf in het speciaal onderwijs, kinderen met gedragsproblemen... leven niet echt met je mee als je een mindere dag hebt hoor!...hahaha ze zijn wel lief hoor! Ik heb gisteren 500 gram zeevruchtenbonbons opgegeten...oeps... maar was heerlijk: janken snotteren en tegelijkertijd al die chocolaatjes naar binnen werk: "het is niet eerlijk ik wil ook zwanger zijn... ik kan gewoon geen kindjes maken.... en nu word ik ook nog eens dik en lelijk van de chocola..." hopeloos dus! hahaha
San, pfff... zielige jij! En dan ook nog die verrassing verklappen in alle emoties! Och meis, ik heb het echt ff met je te doen.. tis ook niet nix hoor! We gaan gewoon allemaal door, met klussen en chocolade eten! (jammie! ben hier ook alweer een zakje choco-muntjes aan het wegwerken!)
ik doe mee met de chocolade (ook al ben ik niet ongi)..... Ik heb gisteren zowel mijn sinterklaas letter als ook die van hubbie opgegeten
hahaha..lekker he! maar ik ben er ook gewoon van overtuigd dat ik al die chocola verdien.... het troost mij!
*** geeft jullie alle chocomuntjes die ze hier maar kan vinden*** *** EN BLAAST (bijna) ALLE VRUCHTBAARHEID JULLIE KANT IN...*** (ook nog een beetje voor mezelf he )
Hihi ja idd, vind ik een erg goede deal hoor! (en volgens de banner, als ik goed zie ook ongeveer op dezelfde tijd 'ons' ei ) xxx Joyce & Arjan
inderdaad zijn we waarschijnlijk tegelijk aan het klussen.... ehm ja.. niet te lang over nadenken..hihihi
Heel herkenbaar San Hopelijk staan wij ook eens aan de andere kant van de lijn... Gaan jullie nog niet naar de huisarts dan (mede gezien je leeftijd?)... Dikke knuffel...
Sandra, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Mijn manneke en ik zijn pas een paar maanden bezig, maar toen ik van het weekend ongi werd, was dat een hele domper. Maar als ik dan denk aan die mensen die al tijden bezig zijn, dan vind ik dat zo knap en heb ik daar veel bewondering voor! Niet de moed opgeven he?, jouw tijd komt nog! Groetjes Marie
Ik denk dat ik ook mijn chocoladeletter maar ga pakken; na al deze berichtjes word ik nog verdrietiger dan ik al ben...
Lieve San, Je verhaal doet me weer ergens aan denken...ongeveer 5 weken geleden zaten we met mijn ouders lekker bij mijn broer (hij heeft een kind van 6) thuis te eten, wijntje erbij en ik wilde alle spanningen even lekker los laten, want ik was die dag mega chagi geweest omdat ik die week weer ongi was geworden (alweer voor mijn gevoel, terwijl we nog niet zo heel lang bezig waren en mijn ouders en broer wisten van niets want ik wilde dat als het zover was dat het een verrassing zou zijn) en toen hadden we het ineens over kids in het algemeen en toen zei mijn broer "nou zus als jij zover bent, het kan zo gebeurd zijn he, bij ons was het ook na 1 keer raak" en op dat moment knapte er iets in mij en toen ben ik echt in huilen uitgebarsten, mijn ouders en broer schrokken zich dood. Dus ik vertelde dat wij sinds 1/2 augustus serieus bezig waren en dat het dus helemaal niet zo snel lukte bla,bla. Dus ik heb het ze verteld, omdat ik het even niet aankon. Mijn mama belde mij de volgende dag om te vragen hoe het met me was, want ik was erg emotioneel geweest. Ze heeft die middag een boek voor me gekocht over "zwanger worden" puur informatief boek met weetjes over het vergroten van je vruchtbaarheid, gewoon om me te helpen en ze zeiden ook, laat het los, het komt vanzelf...ons maakt het niet uit, het zal altijd een verrassing zijn als het zover is. En prompt ben ik nu zwanger. Ik weet dat dat jou nu niet helpt, maar wat ik hiermee wil zeggen is dat wanneer je echt even al die spanningen en stress kwijt bent (zoals ik had naar mijn ouders en broer) het zo ineens wel kan gebeuren...ik was er daarna echt minder mee bezig, en nu verwachtten mijn ouders en broer het helemaal niet, dus komt het voor hun helemaal als een verrassing! Dus houd moed en probeer het toch meer los te laten, voor zover je dat lukt... Voor alle meiden, kop op, op een dag het gaat echt lukken! Liefs, Borsatofan
Wat een lieve berichtjes allemaal.....wat een heerlijke pleister op de wonde... En daarmee sluit ik het ook af....1 dag janken is genoeg he...nou ok...twee dan...gister ook al.. Nog even over de huisarts....ik wacht deze laatste cyclus in december af en dan ga ik naar de huisarts. Ik zou eigenlijk nu al gaan, amar ik heb het zo loeidruk met mijn kerst-actie... Dus eerst die maar eventjes goed afsluiten... Plus het feit dat ik veel te bang ben voor slecht nieuws....soort voorgevoel zullen we maar zeggen...en ik wil zo graag een fijne kerst hebben met mijn gezin en familie en vrienden....en dan niet slecht nieuws daar boven op... Dus sja...
San, wacht jij maar lekker tot januari meis! Laat deze feestmaand niet bederven door jou onbehagelijke voorgevoel... Lekker genieten deze maand! Dikke knuffel!
Oke Sandra, Tranen weg, chocolade letters in de kast en probeer maar te genieten van deze gezellige feestmaand. Het is zo Januari. liefs Olga