Sjeetje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Kom op meid, jij bent binnenkort ook aan de beurt ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben verbaasd over de teksten van mensen die vinden dat ze ook lang bezig zijn....5 maanden, 6 maanden...pfff....sorry hoor.
    Vind dat niet echt serieus overkomen eerlijk gezegd. Vergeet niet dat een jaar helemaal niet raar is. Ik vind het pijnlijk als je herkennend reageert op een verhaal van iemand die echt lang bezig is. Het is vast lief bedoeld....maar denk er het mijne van.

Elmo

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik vrees dat ik me bin Elmo aan moet sluiten.
    Emoties van mensen die sinds half augustus (3 maanden dus) bezig zijn en het nu al zwaar hebben maken het zichzelf wel heel erg moeilijk!
    Stel je voor dat je het engelengeduld van mij had moeten hebben, wat voor wrak zou je dan zijn?
    Sorry dat ik even wat hard reageer, maar zie het even in perspectief. Ik vind dat je anderen hiermee tekort doet. Hoe oprecht je verdriet ook is.
    groeten Femke

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    goedzo Femke en Elmo! dat mocht gezegt worden!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He Femke en Elmo,

Ik ben het aan de ene kant helemaal met jullie eens, en kan me heel goed voorstellen dat jullie er soms best wel eens van balen. Maar iedereen hier wil nu eenmaal heel graag zwanger worden en daar komen heel veel gevoelens bij kijken.

Ik denk alleen dat als je nog niet zo lang bezig bent, je jezelf zeker niet gek moet maken en ook moet kunnen relativeren.
    (zeg ik die 9 maanden al best wel lang vind, maar vergeleken met jullie pas net komt kijken)

Jullie zijn ook een keer begonnen met zwanger willen worden en toen waren er ook vast die gevoelens van 'ík snap mijn lichaam niet' en 'wanneer zal ik testen' en 'waarom wordt ik niet ongesteld' en 'wanneer is mijn eisprong'.

Maar dames begrijp me niet verkeerd hoor.
    Ik vind het goed dat jullie gereageerd hebben, want zo worden anderen wel even aan het denken gezet.

Elmo, veel succes

en Femke geniet van je zwangerschap!

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het is voor een ieder op zijn eigen manier moeilijk. Hoe lang of kort je ook bezig bent of wat je achtergrond ook mag zijn. Ik zal dus nooit beweren dat verdriet onterecht is, daar moet je geen gradatie aan hangen.
    Was in eerste instantie war huiverig voor heftige reacties. Deze blijven gelukkig uit. Moet ook ant het is puur als wakkjer schudden bedoeld. Even weer met beide beentjes op de vloer en de zaken in perspectief zien.
    femke

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben, denk ik, gewoon veel nuchterder ingesteld. Ik heb 3 maanden altijd kort gevonden en 6 ook als ik eerlijk ben. Ik val niemand aan...gaf alleen mijn mening.
    Ik vind niet dat iemand die "kort" bezig is kan zeggen dat ze het herkent. Wat mijn situatie dan ook is, staat er eigenlijk los van.
    Tuurlijk hoopt iemand en is iedereen er mee bezig, daar zeg ik ook helemaal niks van. Dat is logisch en normaal...maar je herkent het dreigen van kinderloosheid niet en daar ging het mij even om.

Uiteraard wens ik iedereen heel veel succes en hoop dat de MMM iedereen gespaard blijft!

Groetjes Elmo

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Bedankt.
    Zal een ander zijn gevoel beslist niet bagatelliseren (heb ik nu te veel letters of te weinig?!?)
    Het berichtje was ook alleen als wake-up call bedoeld. Even weer met beide beentjes op de vloer.

9. Niet meer actief

LIeve Elmo, ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt, iedereen wil het graag he. Ik snap je helemaal ;) Ik blijf hopen op een wondertje voor jou!. jennie72

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Huh, ik dacht dat mijn vorige reactie mislukt was. Ach, zeg ik twee keer hetzelfde alleen met andere woorden. Gaatom de boodschap toch?

11. Niet meer actief

Voor iedereen sorry :oops: jennie72

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Da;s nou ook weer niet nodig Jennie!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank je

14. Niet meer actief

Sorry? heb ik wat verkeerd gezegd? Femke?
    jennie72

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, die volg ik ook ff niet :(

16. Niet meer actief

ik bedoel dat ik het voor iedereen wens.
    jennie72

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nee hoor. Snapte alleen de sorry niet. Niks aan het handje hoor.

18. Niet meer actief

Schrok al wens iedereen een zwangerschap toe meer niet.
    jennie72

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, ik dacht dat je je verontschuldigde voor je begrip voor onze reactie...je was even niet zo duidelijk ;)

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Sluit me aan bij die wens Jennie!

Deel Deze Pagina