Nee, ik ga in Roermond bevallen. Het lijkt mij goed daar, voel me er prima. Heb vroeger toen ik 15 jaar was wel in het ziekenhuis gelegen met een gebroken enkel. Maar dat zegt niets over de verloskunde afdeling, dus daar ga ik je niet mee lastigvallen. Is ook 15 jaar geleden dus er is veel veranderd. Wellicht geven zij ook informatie avonden waar je heen kunt? Roermond doet dat wel. Evt kun je naar 2 ziekenhuizen gaan,dan heb je wat vergelijkingsmateriaal. Roermond heeft op de verloskamers baden, douches en een baarkruk ter beschikking. Pijnstilling doen ze dmv ruggenprik of PCA pomp (gewoon infuus), maar ik ben niet van plan om dat te gaan gebruiken. Ze gebruiken geen pethidine injecties.
Prima 1e bevalling gehad op de open verloskamer. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Als ik in januari ga bevallen wederom in weert. Alles wat hierboven genoemd wordt, heeft weert ook. Bovendien nieuwere en ruimere verloskamers dan roermond.
Ja ik! Wel met mijn eigen vk maar de assistentie van de vk van het SJG was heel fijn. Mooie verloskamers ook. Bij de 2e wil ik er graag weer heen.
Ja er is een mogelijkheid tot bad bevalling, dit dien je echter ruim op tijd aan te geven. Van de 4 verloskamers heeft er maar 1 een bad. Ik adviseer je om naar een infoavond te gaan, dan zie je het met eigen ogen en kun je al je vragen kwijt.
Ja 8 januari ga ik naar de info avond, verder zal ik worden ingeleid dus dan hoop ik toch dat ene plekje daarmee te kunnen reserveren Ik lees wel dat alle kamers een bad en douche hebben, ik dacht dus dat hiermee standaard een badbevalling tot de mogelijkheden behoren.
Er zijn idd nog kamers met een normaal, vrij klein bad. Wellicht vinden zij dit niet geschikt voor n bad bevalling..... 1 kamer heeft echt zo'n giga bad. De info avond is erg leuk en interessant in ieder geval. Als je van te voren weet wanneer je ingeleid gaat worden, zullen ze zeker proberen rekening te houden met je verzoek Nogmaals ik heb daar een super fijne bevalling gehad, de verpleegkundigen zijn heel erg fijn en meedenkend.
Twee maal daar bevallen. Ben erg tevreden. Heb op basis van de voorlichtingsavond daar besloten om er te willen bevallen. Eerste keer helaas met keizersnede (ivm stuitligging), tweede keer gewoon bevallen. Volgende keer wordt het weer Weert.
Welke gyn hebben jullie gehad en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Dit wordt mijn 4e bevalling enkel in een totaal ander ziekenhuis en streek als ik gewend was, vandaar ik naar jullie ervaringen vraag. Maar zo te horen is het top daar!
Ik ben bevallen op de open verloskamer met mijn eigen verloskundige. Heb geen ervaring met de gynaecologen daar. Weet dat er onlangs een jonge dame begonnen is, daar hoor ik positieve dingen over. Op deze site krijgen ze allemaal wel "goede aanbevelingen". http://www.zorgkaartnederland.nl/gynaecoloog/weert-(l)