Onrustig lijf, trillen 39 weken zwanger herkenbaar?

Discussion in 'De bevalling' started by mam1983, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam1983

mam1983 Actief lid

Jun 22, 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik ben benieuwd of jullie hier iets van herkennen. Ik ben 39 weken zwanger van de derde en heb al vanaf 36 weken gerommel, steken, harde buiken enz. Afgelopen vrijdag had ik in avond echt met regelmaat harde buiken in de avond. Niet pijnlijk wel wat gevoelig. Gister op controle geweest er werd tijdens toucheren wel een tuutje gevoelt maar die was zacht, aan het verwelen en had 1 cm ontsluiting. Normaal beeld dus.. Gister ochtend was ik mega geiriteerd om vervolgens weer over te waaien. Erg aan het rommelen met de hormonen dus. Gister lag ik heerlijk in bed en in ene werd ik heel onrustig in lijf me benen begonnen te trillen en kon het niet stoppen. Ik kreeg plots rugkramp en wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Ben in bad gegaan en daar stopte het trillen en uiteindelijk nam rugkramp af. Harde buiken bleven, met regelmaat komen, niet pijnlijk maar wat gevoelig. Na uur uit bad en nog kopje thee gedronken. Wat hazeslaapjes gedaan en vanmorgen weer in ene onrust in lijf, spugen en meerdere keren naar de wc voor grote boodschap :D. Trillen van benen komt soms terug en voel menstruatiegevoel in buik.

Herkenbaar??

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Misschien dat het in gang is? Ik weet wel dat ik tussen de weeen door lag te trillen af en toe. Niet dat ik het koud had, maar was een reactie van me lichaam. En anders even vk bellen en uitleggen, misschien dat zij je wijzer kan maken?

3. mam1983

mam1983 Actief lid

Jun 22, 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de gyn belt straks over een urinekweek. Ik zal het dan even bespreken. Zo gek gevoel dit. Dat trillen zit echt in benen en kan het niet stoppen.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Volgens mij ga jij vandaag bevallen :)
    Klinkt als lichte rugweeen en beenweeen. Ik zou je vk even bellen voor controle.
    Veel succes en geniet!

Share This Page