Sjieke feestzaal voor bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben op zoek naar sjieke feestzalen om een bruiloft feest te geven. (Net zo iets als bijvoorbeeld de tulp in Zaandam)

Prijs en locatie maakt niet uit als het maar een mooie en grote zaal is!

Ben benieuwd.. :)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

In welke omgeving?

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Liefst Zuid Holland maar voor een hele mooie zaal mag het ook ergens anders zijn (uiteraard wel binnen nederland:))

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Zalmhuis in Rotterdam is wel mooi

5. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Domani in Venlo

Dit is een voormalige kloosterkerk en verbouwd zodat het geschikt is voor feesten en evenementen.
    We zijn getrouwd in het kleine kappelletje en hadden een groot feest in de kerk! Geweldige sfeer, goed eten, goed personeel en véél goedkoper dan de lokaties die we hadden bekeken in de randstad.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ edn, vind de hoge ramen erg mooi! Vind alleen dat de donkere vloer de hele ruimte donker maakt..

@ haasje, bedankt voor het meedenken! Alleen ben ik op zoek naar een zaal die zich niet in een kerk bevind ivm ons geloof :)

Ik heb net wat plaatjes gezien van de balzaal van het wereldmuseum? Hele mooie zaal het lijkt alleen te klein voor tafels, draaitafel voor de dj en podium voor het bruidspaar... Iemand ervaring met deze zaal? :)

7. Wauw wat mooi! En klein? :$ Hoeveel mensen ga je uitnodigen dan? Ik vind het echt enorm! :)

8. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Opera of alians in Den Haag, echt prachtige zalen!
    Ze hebben veel verschillende zalen.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel :)

Ik had zelf 40 in me hoofd maar me schoonvader zei gisteren minimaal 80.... Heb dus nog echt geen idee hoeveel er daadwerkelijk worden uitgenodigd. We weten sinds gisteren de datum wanneer het feest ongeveer moet plaatsvinden dus we gaan eerst kijken of dat haalbaar is met een zaal huren en daarna worden pas officieel de uitnodigingen gemaakt.. In de zaal moet wel gegeten en gedanst worden en weet dus niet of er genoeg ruimte is voor en de tafels en een dansvloer.. (+ruimte dj en podium voor het bruidspaar..)

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mooi! Ga even googelen dankjewel!

11. lucymila

lucymila Niet meer actief

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
  14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, Slot Zeist is echt heel gaaf. Ooit een keer een bedrijfsfeest gehad, superdeluxe. Maar volgens mij hebben ze niet héle grote zalen.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Trouwens, het hoeft toch ook niet allemaal in 1 zaal? Wij hebben op onze bruiloft gegeten in de ene zaal en daarna was het feest in de andere zaal. Dat was sowieso handig omdat de band daar rustig kon opbouwen zonder dat wij daar tegenaan zaten te kijken.

Wij hebben onze bruiloft in een restaurant gevierd wat niet groot genoeg is voor jullie gezelschap maar het ligt zooo mooi, aan een dijkje met daarnaast de boomgaarden en de rivier....Dat is trouwens ook fijn als je naar buiten kunt. Wij hebben 's middags heerlijk buiten kunnen zitten.

16. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Jaa ik ben hier geweest! Super mooie zaal en ruimte zat voor 80 genodigden. Ti's echt prachtig!

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wow!

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    #18 KanjerB, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013

Hoor ook goede ervaringen over deze zalen gehoord!

Maar de foto die jij hebt toegevoegd is echt heel mooi!

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Pulchri Studio op de Lange Voorhout in Den Haag :). Google maar even via images of kijk op Pulchri

Ze hebben daar verschillende maten zalen en het ligt ook nog eens op een schitterende locatie. Het varieert van kleine intieme ruimtes, tot de daadwerkelijke kunsthallen.

Wij zijn daar afgelopen jaar ook getrouwd en hadden ook nog eens geluk met het perfecte weer (pinksterweekend, 24 graden en een strakke blauwe lucht 'JIPPIE'!!), waardoor we buiten konden borrelen.

Succes!

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey meid leuk gaan jullie trouwen? ik dacht dat jullie al getrouwd waren hihi , weet verder geen zalen sorry :$

Deel Deze Pagina