Ik vind sjoerd niet zo, maar dat is persoonlijk. De andere namen vind ik ook niet zo... Maaarrr... passen we erg goed bij elkaar. Dex vind ik weer wel leu, maar is dus weer heel anders als de andere 2 kids. Dus voor jouw zeg ik Sjoerd!
Sjoerd past beter bij de andere namen, maar Dex is stoerder (en past ook) een vriendin haar zoontje heet ook zo. Leuke naam!
Sjoerd vind ik veel beter bij Thijs en Lieke passen. Toch zou ik op grond daarvan geen keuze maken, ieder kind is toch een individu en hij zal zich niet zijn hele leven voorstellen als Sjoerd, het broertje van Thijs en Lieke. Succes!
Lastig! Ik vind ze allebei leuk Dus wat mij betreft kun je niet fout gaan. Al denk ik wel dat Sjoerd wat tijdlozer is, minder een modenaam dan Dex. Voor mij persoonlijk dat wel een pré!
Ik vind ze allebei niet mooi en (sorry,ben even heel eerlijk) Sjoerd staat steevast op nr.1 op mijn lijstje met lelijkste jongensnamen ooit..
hier ben ik het ook mee eens,vind het helemaal niks en bij dex las ik direct sex hahaha nee allebij niet mijn smaak
De keuze is niet zo moeilijk, ik vind Dex absoluut niet leuk. Sjoerd vind ik wel leuk en past ook mooi bij je andere twee kinderen.
Sjoerd, ja absoluut Sjoerd! Stoer, mannelijk en de lettercombi vind ik ook mooi. Bij Dex denk ik niet snel aan een kindje, eerder aan een huisdier of de Rolodex op mn bureau haha. Veel succes!