Sjonge jonge het gaat maar door......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrine, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Hallo allemaal

    Even in het kort:

    Ben vanaf September gestopt met de pil dit vooral omdat ik al 11 maanden niet ongesteld was geworden,maar vanaf december hadden we de beslissing genomen om toch samen voor een klein wondertje te gaan.
    Maar nog steeds niet ongesteld geworden,dus maar even langs de dokter die mij daarop doorstuurde naar de gyn,De dag daarna werd ik promt ongesteld dus dat was fijn.....In januari een echo gemaakt om te kijken hoe alles eruit zag,en dit was goed..........maar nog steeds niet de reden gevonden voor het hele ongesteldheids probleem,en die je toch moet hebben anders geen eisprong dus geeen kindje..

    Na een hoop bloed prikken echo's maken en bezoeken aan de gyn zijn we er vandaag achter gekomen dat ik kiestes (schrijf het verkeerd denk ik) op mijn Eierstokken heb.Dit is op zich geen probleem maar er schijnt bij mij geen 1 dominant eitje te zijn en die willen ze nu gaan zoeken.Dit is het probleem dus,na een jaar gevonden.
    Vandaag heb ik dus een pil gekregen die ik op de derde dag van mijn menstruatie moet gaan slikken tot de 7e dag,Genaamd Clomifeencitraat...nu moet als het goed gaat alles een beetje op zijn plaats terechtkomen.Dus nu maar hopen dat ik 1 regelmatiger ongesteld ga worden....en 2 dat er toch nog hoop is voor een kindje :p :p
     
  2. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat jullie nu snel jullie wondertje kunnen krijgen!
     
  3. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Dankjewel we hopen het maar :D
     
  4. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Eerst maar ongesteld worden dan kan ik met mijn kuur beginnen :D
     
  5. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hopelijk word je snel ongesteld dat je snel aan die kuur kan beginnen.
    En dan op naar jullie wondertje.
    Succes er mee!
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik hoop voor je dat je snel ongie wordt en je vervolgens ook snel zwanger mag worden.
     
  7. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben 1 dag overtijd nu en ik ga pas over 2 weken testen,ik wil mezelf niet gek maken.Want ik ben al een tijdje elke keer anders ongesteld
    (Onregelmatig)Dus nog maar even afwachten op alles,ik heb wel buikpijn dus het komt eraan,Ik hoop het eigenlijk wel,dan kan ik beginnen met de clomid.....

    Fijne dag allemaal.Liefs Sabrine
     

Deel Deze Pagina