sjonge jonge

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Khb nu toch iets.

Kheb onverwachts 2 logees een jongen en een meisje van een jaar of 18 zijn kennissen van mn vriend, jongen ken k ook omdat zijn vader wel eens bij mn ouders kwam. Ze kunnen nergens terecht om te overnachten:$ moeder is uit huis gezet woont in assen nu ergens vader woon ook ergens in ijmuiden en het meiske woont in drouwen maar heeft werk gevonden hier in de stad. Ze verbleven bij een meisje maar haar moeder komt langs en die gaat lopen klagen en zeuren en zeuren, nouja oke slaap dan maar een nachtje bij mij dacht ik vind k geen probleem.

Nu komt mn vriend net thuis, ze hebben ook een hond en die bljikt dus ook niet bij die vriendin te kunnen blijven, maar ik heb hier 3 honden en 3 katten rondlopen, en aangeizne mn kleine chi niet met vreemde honden kan opschieten en die andere hond niet met katten vind ik het risico te groot, want ze stelden voor anders dat de hond wel in de logeer kamer kon blijven.

Ik voel me nou eigenlijk wel schuldig want krijg het idee dat ze nu een beetje geirriteerd zijn, maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zoiets van je mag blij wezen dat ik je een slaapplek aanbied, aangezien mijn vriend morgenochtend om 6 uur ook nog eens vertrekt naar breda en k dus alleen met hun zit.

Wou het ff kwijt

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja idd,nou dan maar chago!! kom ff op zeg,ik vind het al knap dat je onderdak bied,en dat moet niet ten koste gaan van de diertjes!!lekker gescheiden,kan er niks gebeuren ook!

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    idd, ze zijn er nou al een tijdje en voel me niet eens op mn gemak in mn eigen huis:( dus dit is eenmalig dat weet k wel:(

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

je hebt groot gelijk hoor, het is toch ook niet normaal als je je niet op je gemakt voelt in je eigen huis? houdt iemand daar wel rekening mee?

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Tssk, geirriteerd :(
    Dan hebben ze wel lef. Vind het echt lief van je dat je ze zolang in je huis laat overnachten.
    Ik zou het zelf niet doen want ik hou helemaal niet van vreemden over mijn vloer. Kan me dan ook goed voorstellen dat je je niet op je gemak voelt.
    Hoelang moet dit gaan duren dan? Helpen ze je wel een beetje mee in huis? En zijn ze ondertussen wel op zoek naar iets anders?
    Zou toch eens rond de tafel gaan zitten en dit bespreken...

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ze moeten blij wezen dat je ze onder dak bied en ze hebben ook nog is lef om geirriteerd te raken
    nou meis petje af hoor want ik had dit al niet gedaan

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Vind het ook niet kunnen dat ze geirriteerd zijn, ze mogen allang blij zijn dat ze bij je mogen logeren....
    Maar waar gaan ze komende nacht slapen? Hebben ze voor dan wel een slaapplek?

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    #8 Rnate, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
    ze hadden een appartement gevonden en daar stonden ze vorige week dus bij de deur maar die man had hun niet verteld dat ze eerst ook nog 500 eur borg moesten betalen en dat hadden ze op dat moment niet, ze hebben toen een tijdje bij een vriendin gelogoeert maar die moeder begitn nu moeilijk te doen, nu hebben ze a.s vrijdag het geld bij elkaar maar ik kan ze hier niet tot as vrjidag houden, ik moet morgen met mn schonzus naar de stad voor haar 20n weken echo en k vertrouw ze niet alleen, ze gaan nu zo hun hond ophalen en dan moeten ze over straat blijven zwerven ik voel me nu zoooo lullig, maar ik kan ook niet anders:(

En Nee ze helpen niet mee, ook niet naar gevraagt eigenlijk,khad gisteravond gekookt en bleek die jongen die vlees niet te eten, dus toen ook nog speciaal iets voor hem gemaakt, maargoed das wel normaal ik ga met een antiliaanse man dus er is altijd eten hier en GENOEG maar toch, maar ze hebben wel zitten eten alsof ze een week niks hadden gehad.

Deel Deze Pagina