Eens een muziek/tekst-topicje tussendoor Wat vinden jullie nu een mooi nummer, qua tekst en muziek? Dit nummer raakte mij dus direct toen ik het hoorde.... (Just breathe, Pearl Jam, mooi en gevoelig..) YouTube - just breathe pearl jam Ben benieuwd... xxx Juulz
Wat ik persoonlijk een prachtig nummer met een hele ontroerende tekst vind is Into My Arms van Nick Cave, zo mooi kan er bijna niet naar luisteren, wordt ik een beetje emotioneel van. En ja, nu mijn man zijn neef longkanker heeft die terminaal is vind ik het nummer De Weg van Guus Meeuwis persoonlijk heel mooi maar ook wel emotioneel ook. Dat zijn wel de 2 allergevoeligste liedjes die ik goed vind.
Ik ben helemaal niet van de nederlandse muziek maar vind dit nummer van Jan Smit zo mooi, de tekst brrrr krijg er gewoon kriebels van ... YouTube - jan smit je naam in de sterren - officiele videoclip curacao En dit nummer vind ik gewoon heerlijk als ik op het strand zit en naar de zee kijk en even tot mezelf wil komen .. gewoon relaxt ... YouTube - New Moon The Meadow Music Video (Official Soundtrack) Alexandre Desplat
eef mij je de angst van guus meeuwis miracle van ilse de lange en Anne van herman van veen (dochter heet anne past precies)
Anne = idd een prachtig liedje. En niet alleen dat, maar ontelbaar veel liedjes van Herman van Veen, is toch wel favo hier
ik ga trouwen en heb ook 2 hele mooie nummer die ik nu de hele dag draai haha.. liedje 1: YouTube - I Loved Her First liedje 2: YouTube - Bob Carlisle - Butterfly Kisses
Ik vind 'the second you sleep' van Saybia een prachtig nummer; YouTube - Saybia - The Second You Sleep Maar ook 'Dat komt door jou' van Guus Meeuwis. Toen onze dochter net geboren was hoorde ik dit nummer voor het eerst. Kreeg er tranen van in mijn ogen.
Al heb ik nog geen dochters, ik krijg kippenvel van Marco Borsato's dochters. Vind het zo mooi, vooral dat pianostukje aan het begin ook.
Brothers in arms van Dire Straits! Veel gedraaid toen mijn broertje in Afghanistan zat. Erg emotioneel, zeker toen bleek dat een collega van hem was overleden door een bermbom en dit nummer op zijn begrafenis werd gedraaid
Ik kan het niet alleen-Marco Borsato, een aantal jaren geleden paste zz ongeveer elke zin van dat nummer precies met hoe ik me voelde en toen in het leven stond, en nu soms nog. Verder zijn er nog wel meer nummers die ik heel mooi vind, maar dat zijn er te veel om hier neer te zetten.
YouTube - Omhels me dan - Blof omhels me dan van blof kreeg ik van een vriendin en ik vind het zoooo mooi
Ons nummer... lees de tekst en je weet genoeg. Robert Miles - One on One (Lyrics in de clip) YouTube - Robert Miles - One and One with lyrics
Bright eyes van Simon & Garfunkel. Kan er niet naar luisteren zonder te huilen. Verder vind ik ook Everything I do van Brian Adams erg mooi.