Ik ben echt super gek op de instant pasta gerecht van lidl Wat blijkt hebben die klojo's het uit de schappen gehaald... Wie o wie kan me helpen aan de naam van het product en of een filliaal waar je het wel weg kan halen? Er staat een kok mannetje op en je hebt een smaak die heet FUGHI En CaRBONARA kaas dus HELP plx!
Ja ik ken het. Toen ik daar nog winkelde nam ik het geregeld mee. Lekker makkelijk en lekker. Ik zal voor je kijken. Ik zie namelijk dat je ook in Friesland woont. Dus als ik het zie krijg je bericht. Ik kijk waarschijnlijk woensdag.
Aww wat lief! Ik zou dat erg op prijs stellen Nu ik zwanger ben MOET ik nog 1x die pasta eten Heb echt een obsessie whaha
bedoel je die pasta waar je alleen water bij hoeft toe te voegen ?? Die zag ik namelijk hier vorige week nog staan... Maar weet niet of je die bedoeld en ik woon in het zuiden van het land ... srry
Ja die bedoelde ik .. Hier hebben ze ze nog .. althans van de week wel .. Morgen ga ik weer naar de lidl, ik wil ze best voor je kopen en dan opsturen maar weet niet wat een pakketje kost om op te sturen
hey hey gister ben ik duitsland bij de lidl geweest en daar hebben ze ze geloof ik nog wel volgende week ga ik weer naar duitsland zal even voor je kijken
ik wil ook best ff kijken maar zal het dan ook op moeten sturen ! zal dan maandag worden denk ik haha jij krijgt het nog druk met pasta eten ! maar ik kijk hier wel eerst ff of je al hebt of niet voordat ik ga
Wat lief van jullie! En wat vaag van lidl... Ik ga morgen naar deze lidl en ga een foto van de pasta pak in mijn telefoon zetten en probeer nog 1x dat ze het moeten aanschaffen! Dan krijgen jullie het gelijk te weten! Want dit vind ik vals... Hier in het noorden eten we het ook
Hey meiden Ik moet echt mijn hoop op jullie vestigen hihi Wie o wie heeft die pasta gezien? En wie o wie wil er 4 naar me toe sturen? Ik betaal natuurlijk de verzend kosten ook!! (zou niet best wezen wel haha)