Pffffff ik ben denk ik te nonchalant in sommige zaken maar als ik lees hoe sommige zich eraan irriteren hier dan word ik er al moe van .. Die bak komt voortaan netjes binnen en ja een info pakket niet gehad want ging bij mn man inwonen en door drukte heb ik er gewoon niet aangedacht... Maar ik denk wel dat ik die man een keer eens een lesje ga leren en iets van plakspul aan de handvaten smeer zodat zijn handen er aan vast zullen blijven plakken weet ik meteen wie het is
Wat een gezeik zeg.........hier zet iedereen zijn bak woe avond al buiten en vaak op zondag staan ze nog buiten.........geen hond die zich er druk over maakt
Het zal er ook wel aan liggen in welke wijk je woont... Het is hier iniedergeval fatsoenlijk om je troep meteen weer mee te nemen. Het is geen porem en stoepen zijn minder toegankelijk. Het hoort niet.
Heb niet alles gelezen dus waarschijnlijk heeft iemand al zoiets neer gezet Ik weet niet hoe de regels bij jullie gemeente zijn. Bij ons mag je woensdag na 22 uur het vuil buiten zetten. En donderdags moet je het weer opruimen. Persoonlijk vindt ik dat jullie allebei hier schuld aan zijn. - Jullie omdat jullie de container dagen laten staan (dus niet een dagje) - Meneer omdat als hij hier een probleem mee heeft,hij dit ook op een volwassen manier bij jullie kan aan bellen en vermelden. Weet je trouwens wel wie het is?? Meschien dat je een rustig gesprek met hem kan starten en eventueel het eea kan uitleggen (zoals de situatie toen je met je hechtingen zat) En als je echt een paar dagen weg bent vragen of iemand anders jullie container weg en terug wil zetten.
Nou ik vind het een overdreven reaktie van de buurman als het maar 4x per jaar gebeurd. Je kan ook netjes aankloppen om je irritatie kenbaar te maken i.p.v verstoppen zo kweek je alleen maar kwaad bloed. Als het elke 2 weken gebeurd kan ik me de irritatie voorstellen maar nu niet.
Ik erger me eigenlijk niet aan veel dingen dus ook niet aan containers. Ik had een collega die ergerde zich nog aan de gordijnen van de buren die niet mooi hingen maar dat is of-topic. Zolang ze niet voor mijn voordeur staan vind ik het oke. En zoals ts al aan gaf staan ze niet echt in de weg, dus snap ik het probleem van die meneer niet echt. En nee ik haal mijn container direkt op en laat hem nooit langer staan. Op vakantie haalt de buurvrouw hem op.
Haha...waar je je druk om maakt... Bij ons zet iedereen de container al de avond van tevoren aan de weg, gewoon zodat je 't niet kan vergeten en de meesten er 's ochtends ook niet echt zin in hebben. De meesten halen 'm dan wel de volgende avond netjes weer op. Sommigen laten hem ook meerdere dagen (3 of 4) staan, en aangezien ze op de toch al schaarse parkeerplaatsen worden gezet haal ik ze dan vaak weg en zet ze even op de stoep (ietsje verder) omdat ik anders m'n auto in een andere straat moet parkeren, maar zelfs dat vind ik niet echt een probleem (tenzij 't pokkeweer is, dan mopper ik graag).
Ff een belletje plegen met de vuilnis-ophaaldienst (de Bat is dat hier). Mijn container gaat de avond ervoor naar buiten en de volgende dag haal ik hem 's avonds weer naar binnen.
Het hoort denk ik niet, de bak zo lang laten staan. Maar wat ik niet snap, als die bak steeds blijft staan en je hebt er zo'n last van ga je toch even vragen waarom hij er steeds nog staat? En als dat blijkt dat het overmacht is help je toch even? Het is een kleine moeite om die bak even 20 meter verder in de voortuin te zetten, iedereen blij. Lijkt me voor die vent minder moeite om de bak even in je tuin te zetten dan hem een paar blokken verderop te zetten!? Of ben ik nou gewoon heel erg raar
Moet om sommige wel lache en dan gordijnen die niet recht hangen whuahaa die collega heeft echt niets te doen mijn hemel ik zou echt gek worden als ik op elke scheet zou letten leef en laat leven sjonge.... Sommige vroegen of wij weten wie het is, ik heb die man 1x gezien omdat ik boven was en uit het raam keek en de vrouw die afgelopen zondag kwam melden dat ons bak bij haar voor de deur staat bevestigde weer degene die ik gezien had. Als jullie eens de afstand wisten waar hij elke keer die bak verstopt echt een hele andere wijk... waar haal je de tijd vandaan... Nou nu zal het niet zo gauw voorkomen maar goed nu is het sowiezo elke keer mis al zijn we een half jaar verder..