Het eerste wat in mij opkomt is ook dat die kapster je haar misschien een beetje heeft verpest door je opmerking? Kan me voorstellen dat je je best lullig voelde. Wat betreft dat je te laat kwam bij het consultatiebureau: je had natuurlijk ook kunnen bellen dat je iets later zou komen. (Maarja dat is altijd makkelijk praten achteraf). En die man deed echt belachelijk tegen je. Als je voor langere tijd ging parkeren, dan kon ik mij zijn boosheid voorstellen, maar omdat het maar om één of meerdere minuten ging, slaat het nergens op dat ie zo te keer ging. Ik hoop dat de rest van je dag wel goed verloopt. Ach tis al 21:00 geweest.
sorry, moest wel even om je baaldag lachen, leuk geschreven gewoon, maar heb ook je foto's voorbij zien komen, nou ik zou dus echt terug gaan he, dit is niet echt goed dacht ik zo.. had die kapster toevallig ook geen baaldag !?
heb net het ergste een beetje bijgeknipt zodat het op 1 lengte zit en ga morgen naar mijn oude kapster terug aan de andere kant van de stad!!! Ik ging juist deze keer naar deze kapster omdat ze in de buurt zit en ik haar via via ken (vriendin van een vriendin). Ik dacht slim te zijn om hier in de buurt naar de kapper te gaan zodat ik op tijd terug zou zijn voor de voeding van mijn dochtertje... tsja volgende keer laat ik wel een fles achter hihihi.
hey meidenhuis , ooo sorry maar moet zo verschrikkelijk om je lachen , tranen lopen over mn wangen jeetje ik baal vaak als ik bij de kapper weg kom , maar dit slaat alles heb van jou verhaal wel geleerd dat je op moet passen wat je tegen je kapster zegt knuf
ai ai ai waardevol, zou zomaar kunnen. ik kijk ff of ik mijn foto's nog kan bewerken zodat ik niet herkent wordt.... Zie je nou wel, echt een baaldag!!!! Straks heeft ze dit al gezien...
Op het moment kan ik er niet om lachen maar wellicht over een paar weken wel. Gelukkig maar dat jullie de lol ervan inzien
hey meidenhuis als het mij zou overkomen zouden mij alsnog de tranen over de wangen lopen MAAR NIET VAN HET LACHEN !! hoop dat jou 'oude' kapster het nog kan bijwerken !!
gelukkig ben ik pas bevallen en hoef ik dus niet zomaar de deur uit, maar mocht dit gebeurd zijn terwijl ik weer werk dan had ik een paar hoofddoeken aangeschaft. Ben benieuwd hoe de achterkant van mijn haar zit. Zal morgen eens kijken na het douchen.
Oohoo! Hahah wat erg!!!!! Als mn haar niet goed zit of word verknipt kan ik echt wel janken!!! Ik zou bijna zeggen: als jij niet terug gaat, ga ik voor je terug naar de kapper! Dit kan echt niet hoor! Een kind van 4 knipt nog beter!! Succes meid!!
Ooh, de tranen rollen over mijn wangen van het lachen! Dat was volgens mij echt een wraakactie van de kapster! Mijn moeder zei tegen de buurvrouw van mijn zus 'nou, sterkte hè met de laatste loodjes'...bleek ze al bevallen te zijn! Sterkte, sommige dagen zit ook alles tegen! Hopelijk vandaag een betere dag, in ieder geval kun je mooi je zuidwestertje over je haar doen met die regen!
Toch twijfel ik of de kapster echt op wraak uit was, het is van nature een hele leuke gezellige meid.... maar ja mijn opmerking hielp nou ook niet echt mee. ach er moet vandaag nog maar wat aan mijn haar geknutseld worden. Gisteren heb ik zelf de schaar er nog even ingezet om het een beetje gelijkmatig te maken en de andere kapster mag het vandaag bijwerken. Maar die pony zit echt niet! Die rechterkant die zij geknipt heeft, heeft zo'n idiote vorm.... De kant die ik zelf geknipt heb zit volgens mijn man nog beter! Toevallig heeft mijn dochtertje vorige week zelf de schaar in haar haren gezet en mist zij nu de gehele linkerkant van haar pony. Nu zei mijn man gisteren in bed dat ik het nog beter door haar had kunnen laten doen, daar zit het nog redelijk recht bij hahaha. Ach no lopen we samen voor aap.
Nu moet je je man's haar ook nog even scheef knippen, dan lijkt het gewoon alsof jullie bewust hebben gekozen voor een of ander hip a-symetrisch kapsel !
Meid wat erg van je haar. Ik zou mooi terug gaan vandaag want dit is niet per ongeluk een beetje raar maar verschrikkelijk helemaal niet kloppend. Mijn pony loopt ook scheef van links kort naar rechts langer maar dat is zo in model gesneden.
jeetje wat balen meid!! en dat te bedenken dat ik gisteren zo´n heerlijke dag had juist dankzij jou! t is gewoon een feit dat er bijna alleen maar bejaarden wonen in onze flat, en zie het topic over de jeugd van tegenwoordig.. het stikt hier van de invalide plekken, dus het sloeg echt helemaal nergens op. wat betreft je kapper, vind het ook schandalig, het lijkt me dat ze dat had moeten zien voordat je daar weg ging?! ik zou ook zeker terug gaan hoor, en een klacht indienen, of minimaal eisen dat het gratis (door een ander) opnieuw gedaan word! hopelijk heb je vandaag een betere dag!