Hallo dames, Wij zijn in verwachting van onze 3e spruit! Alleen deze keer vinden we de meisjesnaam toch wel heel moeilijk😊 Onze andere kids heten M.il.an. en Y.ara We zitten in de richting van - Liz. (Is dat storend omdat deze naam maar 1 lettergreep heeft?) - Elin Hebben jullie nog leuke ideeën? Bedankt alvast!
Nee, dat is helemaal niet storend! Leuk juist. Ik vind Liz er heel leuk bij staan! Elin ook wel, hoor, maar ik vind de naam Liz gewoon leuker
Ik vind Liz en Elin allebei leuk maar Elin beter bij je andere kinds passen. De naam Liz vind ik er niet zo bij passen.
Oké, Bedankt voor jullie 1e reacties! Hebben jullie eventueel ook nog andere meisjes namen suggesties??
Ik zou gewoon voor liz gaan Faya en mara vind ik ook heel leuk maar lijkt te veel op yara Lauren, elisa, nore, nova, jada,
Ik vind Liz er super leuk bij passen! Zelf vind ik als naam Elin mooier, maar Liz past beter in het rijtje
Allebei de namen die je noemt zijn leuk erbij. Wat vind je van? Nova Iva Luna Julin Anaïs Eden Noé Felien Zonne
Ik vind beide namen er bij passen...met een lichte voorkeur voor Elin. Misschien nog: -Amber -Ela -Demi -Indy -Fenne -Febe -Eslin -Chloë -Lindy -Sanna/Vanna -Irsa -Mare -Zina -Selin -Ize/Ise -Niene -Noa -Marit -Tamar -Bo -Ilse -Iris -Edie/Edi -Ide -Nola -Nysa -Rive -Vieve -Ninthe -Wende -Sascha
Elin vind ik het mooiste. Hoor ik hier echt nooit. Er zijn al een paar namen genoemd die ik ook echt mooi bij de namen van je andere kinderen vind passen: Febe, Julin, Eden, Niene, Ninthe.. Nog wat suggesties: Julot Jente Niva Dani Tesse Aster Hebe Nikee Suus Rosa Meis Fem Fee Belle Fiene