skateboard?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door meintje, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Voor mijn actieve en sportieve kinders wil ik een leuk skateboard kopen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer....
    Ze zijn 5.5 en 7.5 jaar, niet zo groot en vrij tenger.
    Waar moet ik op letten en welke soort is nou geschikt om mee te beginnen? Welk formaat of wat voor wieltjes enzo? Oja, het is een aardigheidje voor de zomer (ze zijn allebei rond sinterklaas jarig...), dus ben op zoek naar max. 30 euro (liefst goedkoper:D, hou wel van aanbiedingen).

Wie kan me op weg helpen?

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.304
    10.272
    113
  3. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb er toevallig laatst eentje voor mijn zoontje gekocht. Hij is 7 jaar en ook klein en tenger voor zijn leeftijd. Ik heb er eentje van Nijdam gekocht, die zijn helemaal hip bij onze school.
    Ik heb er zelf geen verstand van maar mijn zoontje kan er al aardig op rijden en hij is goed wendbaar.
    Hieronder een voorbeeld. Deze is duurder, ik heb hem gekocht voor 25 euro (is dan met dezelfde kleur wieltjes ipv verschillende zoals hieronder)

Nijdam plastic skateboard - 22,5 inch - roze | Intertoys

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Zoon en dochter hebben ook deze gekregen voor 7de verjaardag, gaat prima idd.

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik denk dat je het best een Pennyboard kan kopen. Die zijn momenteel erg hip. Je hebt zein verschillende keluren en ook echt rond de €25. Door de moeren onderop wat losser tedraaien kan het board wat meer bewegen en dat maakt het rijden leuker en makkelijker.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Onze dochter 8 heeft ook een pennyboard sinds een paar weken en ze kan er al goed op weg.

Deel Deze Pagina