Mijn zoon van negen wil graag een skateboard, maar ik heb er helemaal geen verstand van. Hij is een beetje bangig aangelegd, dus ik ben allang blij dat hij zoiets leuk vindt. Het zal waarschijnlijk gebruikt worden om op de stoep een beetje heen en weer te rijden. Geen truukjes of zo. Heeft iemand enig idee wat voor hem geschikt zou zijn? Waar moet ik op letten?
Zou gewoon in de winkel lekker laten proberen en uitkiezen. Tijd terug, (nu nog steeds?) was longboard helemaal in. Die zijn wat groter. Weet niet wat leeftijd is. Ik heb tijd terug jongen met down het nog geleerd. (wel met beschermers aan)
Het is voor Sinterklaas dus wil het eigenlijk een verrassing laten zijn. Beschermers en helm worden sowieso verplicht voor hem.
Misschien kun je hem een soort kadobon geven dat hij zelf een uit mag kiezen in de winkel van sinterklaas? Dan kan hij proberen in de winkel. Laatst had vrienden er 1 voor hun dochter gekocht maar die was van plastic en helemaal glad aan t oppervlakte. Ik zou er sowieso 1 aanschaffen met grip erop. Dan is t oppervlakte niet zo glad en is die kans op ongelukjes al minder
Dan zelf ff testen welke meest stabiel staat *om te leren had ik met stoepkrijt 2 voeten op getekend hoe ze geplaatst moeten worden
Wij hebben toevallig onze dochter van 7 vorige week een Penny board cadeau gegeven. 27 inch, bij skateboard-webshop.nl. Ze komt er niet meer vanaf
Ff inbreken: dochterlief hoopt van Sinterklaas een penny board te krijgen. Tot welke leeftijd is dat leuk? Vind het ook zonde als ze volgend jaar al aan een echt skateboard ‘toe is’.
Wat wil je zoon ermeer? Pennyboard ziet er leuk uit maar je kan er niets mee, behalve rechtdoor en beetje sturen. Ik kan me voorstellen dat hij een stoer bord wilt Enne een helm alleen als hij hem ook goed opzet.
Ik vraag me af of hij er uberhaupt iets mee gaat doen, maar waarschijnlijk gewoon rechte stukken op de stoep. Een beetje heen en weer zeg maar. Zo’n pennyboard ziet er nogal onstabiel uit. Is een bredere plank niet makkelijker?
Hier alleen maar skateboards, heel de schuur puilt uit. Maar pennyboard is hier echt de favoriete aangezien die soft wieltjes heeft of iets
Ik zou er gewoon eerst eentje halen bij de Intertoys ofzo. Hier wilde dochter er ook eentje. Gekregen en ze doet er bijna niks mee Bij een speelgoedwinkel zijn ze niet zo duur. Als ie nou echt talent blijkt te hebben kun je altijd nog een echt goede dure aanschaffen bij een skateboardshop!