Msn

Discussion in 'De lounge' started by Happy, Mar 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Doet die van jullie het ook zo raar?
    Er is helemaal niemand online,terwijl mn man net belde en die zei dat hij gewoon online was,mn schoonmoeder precies het zelfde ik zie haar niet en zei mij ook niet

2. upc

upc Niet meer actief

Bij mij is ook niemand online :s terwijl ik heeeeel veel in mijn lijst heb staan.

3. Hier ook niemand online.Heb al weken last van vage mensen die zich willen toevoegen.De vreemdste namen en dan soms 5 berichten voor een nieuwe aanmelding op een dag.
    Ik voeg niemand toe.

Hebben jullie hier ook last van?

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hee heel toevallig bij mij ook niemand online. terwijl er normaal altijd wel mensen online zijn.

Hier willen ook vaak rare namen zich aanmelden

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    @Vlindertje ja heb ik ook last van!! Heb ook een hele tijd gehad dat er vanuit mijn naam emails werden verstuurd, was toen ineens al mn emails en contactpersonen kwijt :S Dus ze zijn lekker bezig!!

Maar misschien is dit wel iets anders?? Geen idee..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hier hetzelfde!

7. Misschien het wachtwoord eens vernieuwen?Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.

8. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat viel me vanochtend ook op.. normaal als ik inlog rond uurtje of 7 staan er minimaal 20 personen al op online.. nu 2.. en nu op dit moment zouden dat er veel meer moeten zijn en zijn er maar 3.
    Ach is het f rustig :D

9. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    hee hier is ook iedereen offline! ik wordt ook vaak toegevoegd door mensen met vreemde mailadressen...

10. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja rustig is het wel hahaha..
    Vind het wel heel raar,heb trouwens geen rare mensen gehad die me wouden toevoegen..

Hoop dat het snel verholpen word

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik heb hier 1 iemand online staan en die staat op afwezig maar kan wel zien dat die gene er is ...

alleen min ING Buddy is online

12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hier ook niemand online, terwijl ik er 2 weet die dus wel online zijn;)
    Rare personen die me uitnodigen heb ik ook al een paar dagen last van.. Heb ze steeds gerapporteerd als spammers..

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

daar heb ik ook last van, ineens mensen die ik niet eens ken die voegen me toe :( .. errug vreemd ..

14. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Heb er ook last van. Mijn man zegt dat hij online is, maar in mijn msnlijst staat ie als offline :(

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Het zijn ook geen nederlandse namen elk geval.. neem de uitnodiging niet eens aan en blokker ze ook meteen.. ideaal. geen zin in rotzooi op mn laptop.. dat ding is net nieuw..

16. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik had er vanmorgen last van, maar nu doet msn het weer:D

17. sanell

sanell Bekend lid

Dec 16, 2008
    628
    0
    0
    Hier was ook niemand online terwijl ik weet dat manlief er gewoon moet zijn vanaf zijn werk:D Maar heb hem net een berichtje gestuurd en dat komt gewoon aan! Dus als je denkt dat iemand online is, gewoon aanspreken!

18. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier zijn er wel een paar online of afwezig. Heb vanmorgen msn er helemaal afgegooid en opnieuw geinstalleerd. Als ik nu tegenwoordig me hotmail open geef msn aan dat ik op 2 verschillende plekken actief ben. Dus via hotmail en via msn zelf. Word daar ook niet goed van.

En heb het gehad dat gekke mensen me wouden toevoegen wachtwoord goed veranderd en er nu gelukkig geen last meer van.

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hier hetzelfde probleem!

Ik dacht dat het aan mijn pc lag, heb msn opnieuw geïnstalleerd, computer opnieuw gestart, etc.
    Maar niks helpt.

Share This Page