Bizar maar ja, het kan altijd gebeuren...al zou dat niet moeten kunnen... Maar de vraag die bij mij opkomt.Is: als je het koopt, dan zie je toch dat er rauwe kip in zit ipv gegaarde stukjes kip, of?
Een foutje kan gebeuren inderdaad, goed dat ze ingrijpen en waarschuwen. Mij lijkt het eigenlijk ook dat je het wel ziet wanneer de kip nog rauw is.
En dan na 3 stukken kip niet doorhebben dat het rauw is en wat glibberig en taai smaakt. Nou dan is het je eigen schuld hoor :')
Bah.. Ik vind die maaktijdsalades heerlijk, maar gelukkig de Italiaanse kip niet. Inderdaad zou je toch zeggen dat mensen het zien dat het rauwe kip is. Wel goed dat jumbo en c1000 meteen ingrijpen. Hopelijk zijn er niet veel mensen die het gekocht/gegeten hebben.
Rouwe kip zie je idd lijkt mij wel heeft een hele andere kleur dan gebakken of gekookte kip. Rouw is rossig en gekookt wittig van kleur. Brr rouwe kip. Het mag niet gebeuren nee maar het gebeurt waar mensen werken worden fouten gemaakt dat zal altijd zo blijven.
Denk dat heel veel mensen gewoon gedachteloos hun routine boodschappen in de kar leggen en niet echt kijken. Degene die zoiets voor het eerst kopen zullen waarschijnlijk beter kijken omdat ze dan nog echt zoeken en kijken.
Misschien waren de stukjes kip van binnen rauw. En zagen ze er aan de buitenkant wel gegaard uit. Kan idd gebeuren. Wel eng want je kan er goed ziek van worden.
Het idee.... van zo'n drillerig stukje kip op een vork die zo richting de mond gaat.... Altijd fijn, altijd fijn, om een beelddenker te zijn....