Krijg je daar niet enorm warme voeten in? Heb er ook bij staan kijken in de winkek, ook gepast maar ben bang voor onwijze zweetvoeten
Die ik heb gepast vallen op maat. Ik vind instappers niet fijn. Heb hele smalle voeten dus vaak te groot! Ik zou ze dan ook vooral aan doen naar mn werk in de kinderopvang.... Maar ik twijfel dus ook nog wat ik er van vindt
Ik heb ze ook met memory foam! Echt superfijne schoenen! Mijn dochter heeft ze nu ook. Kan ze iedereen aanraden.
Acht jaar geleden heb ik Sketchers ontdekt in Amerika en sindsdien ben ik verkocht. Ze lopen heerlijk! Vorig jaar heb ik de instappers gekocht en ik heb er de hele zomer/herfst op gelopen. Je kan ze gewoon in de wasmachine gooien en ik krijg er geen zweetvoeten van. Het zijn ook de enige schoenen waar ik geen zere voeten van krijg en kan er heerlijk een stuk op wandelen. Zeker een aanrader.
Twijfel of ik deze ook ga kopen, heb nieuwe werkschoenen nodig, en loop en sta best veel op het werk. werk trouwens als tandartsassistente, dus vandaar dat ik witte wil.