En kan mezelf wel voor m´n kop slaan nu! Ik moet nmnlk ontzettend opletten met suiker en dingen zoals chips omdat ik anders continu schimmelinfecties heb. Nu heb ik het al twee weken volgehouden om helemaal geen suiker te eten. En geloof me, dat is klooooooote! Zeker als je zo´n suiker freak bent als ik. Had vandaag een rotdag en ben vergeten te eten tussen de middag en heb uit honger en frustatie nu dus mega gezondigd. Tjah, te laat.... Hoe zwak is de mens, dat blijkt nu wel weer Nog meer dames die vreselijk zondigen af en toe? (dan voel ik me weer een beetje beter ) Liefs
Ik zondig niet af en toe, maar heel regelmatig. Heb ook ontzettende behoefte aan suiker. Nu is het wel minder, maar een paar weken terug was het echt erg. Nu gelukkig weer wat rustiger.
hier nog eentje die ..zowat elke dag zondigd..ik heb dan nergens last van moet ik zeggen maar bij mij gaan er elke dag wel wat koejes in of snoepjes/...patatje...maaaar ik ik vervang mn avondeten en of ontbijt niet door al die lekkere dingen. zijn meer tussendoortjes..slechte maar hele lekkere tussendoortjes. zondigen tijdens zwangerschap betsaat bij mij niet
geeft toch niks joh! je moest eens weten wat ik weg heb gewerkt aan chocola, toch zeker wel een reep in 3 dagen, ik kan er geen genoeg van krijgen moet wel zeggen dat ik wel elke dag mijn fruit en bruin brood en warm eten neem (onder warm eten valt 1 keer in de maand ook wel patat hoor)
Ach je wil niet weten wat ik af en toe naar binnen werk : P... Nu is dat maar in bepaalde perioden (vooral groeiperioden), maar voor mn zwangerschap kon ik er ook al wat van hoor... Is niets nieuws : P
Ik at dat, vooral in de 2e trimester, zo wat al bijgerecht bij alles wat ik at. Ik moest en zou frietjes eten! Nu ook nog regelmatig.. Lees dat anderen daar zo netjes in zijn en het maar af en toe eten...: S...nou hier niet hoor : P
pfoeh, gelukkig ben ik niet alleen! Ben echt blij dat ik nu niet in NL woon, ik zou me echt kapot gevreten hebben aan zoute drop... Als ik er aan denk loopt het water me al in de mond. En een lekker patatje mét kan je hier ook niet krijgen, dus zo blijven een paar ongezonde dingen me al bespaard. Als ik gewoon suiker zou mogen eten zou ik ook veel en veel meer gesnoept hebben... Het is juist dat ik er erg mee moet oppassen wat het zo moeilijk maakt... Maar gelukkig hebben jullie daar geen last van, dus kunnen jullie lekker af en toe onbezorgd ´zondigen´! Geniet ervan zou ik zeggen!
oe, zoute drop. Dat heb ik nog wel liggen....Je brengt me op slechte ideeën : P... Ik heb even gekeken wat ik vandaag ophad, nie normaal zeg... Een bord pap, halve kaasstengel, half schaaltje ijs, ministampotje met erwtjes, nog een paar hapjes zelfgemaakte chocotaart, koekjes, chips, avondeten (ovenschotel), 2/3 hapjes ijs, nog meer chips....En als ik het in huis had, had ik alles even nagespoeld met chocolade... Maar dit doe ik niet elke dag hoor, maar zoals ik al zei, er zitten soms van die dagen tussen..
Een reep in drie dagen? Ik heb gister een hele reep op en de dag ervoor ook .. een stukje, aah nog een stukje, dit is het laatste stukje. Tsja nu kan ik hem wel helemaal opeten
Hihi oei stout van me (!) Teveel zoute drop kan je bloeddruk verhogen, maar omdat die van mij elk bezoek aan de vk perfect is neem ik het lekker en niet elke dag.. Maar als ik het eet .......
ik ook, ik snoep/eet zoveel meer de laatste weken! zolang mijn gewicht goed blijft voel ik me er niet schulig over. overigens ts, kan ik die zak chips ed wel begrijpen: 2 weken helemaal geen suiker eten is echt heel moeilijk. als je jezelf af en toe wat toestaat gaat het waarschijnlijk beter. en 1 reep in 3 dagen?! dat is heel weinig toch? hier gaat er echt wel meer doorheen. (en kom geen gram aan! )
hier is het ook heel erg hoor.. als er chocola in huis is, vreet ik zo 1 of 2 repen weg.. en ook de chips kan niet veilig in de kast blijven liggen.. reken maar op één zak chips per avond! ook heb ik ontzettend zin in chinees en rolmopsen! hahahaha
zo gaat het hier heel de dag en dan nog heb ik honger. eet gerust 6 boterhammen op daarna 1 zak paaseitjes en een pak roze koeken erachteraan. avond eten is momenteel ff minder en trek veel liever een zak chips open zoals er nu een naast me ligt. hij gaat ook helemaal op whaha. nou ja zou het wel nodig hebben. ben al 12 kilo rijker dus ja weet wel waar het heen gaat
Ik zou maar uitkijken met zoveel snoepen hoor. Dat zijn toch weer extra kilo's die je erbij krijgt en die er dadelijk dan ook weer afmoeten. Je kunt wel denken ach na mijn zwangerschap ga ik wel weer afvallen, maar als je echt enorm dik bent geweest dan krijg je echt niet meer zo'n mooi buikje als voorheen. Je spieren zijn dan uitgerekt en dat blijf je wel zien. Als je slim bent dan zorg je dat je helemaal niet veel zoetigheid in huis hebt, dan kom je ook niet in de verleiding. In plaats daarvan kun je wat meer verschillende soorten fruit kopen wat je lekker vindt, dat is ook beter voor je kindje.
ik eet elke dag wel wat 'slechts'heb net waterijs gegeten en nu zakje chips en eerder vanochtend een hele hand vol snoep en als ik er zo nu weer aan denk ga ik zo weer ff een handje pakken hahaha! ja sorry ik moet toegeven aan die lusten anders wordt ik gekk,ik ben tot nu 4,5 kilo aanngekomen en ben ruim 21 weken zwanger. ik porbeer ook wel fruit en groente te eten hoor daarbij en zuivel maar toch kan ik niet van die lekkernijen afblijven en oja we hebben hier nog een enorm paasei staan die gevuld is met overheerlkijke bonbons en paaseieren me man en ik hebben die zowat leeggegeten saampjes in paar dagen...