welke portable dvd speler in auto?

Discussion in 'De lounge' started by BlueApple, Mar 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Voor de zomervakantie wil ik graag voor mijn dochter (en eventueel zoon) een portable dvd speler aanschaffen die je aan de hoofdsteun kan hangen.
    Welke is een beetje goed qua geluid en beeld? En hoe lang gaat zo'n accu mee???

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben benieuwd, we hebben er nu 1 met twee schermpjes maar 1 dvd speler. Maar aangezien onze zoon nu echt geen meidenfilms meer wil zien nu opzoek naar 2 losse.

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb er 1 van Philips, 2 schermpjes 1 dvd speler. Dacht wel dat er ook met 2 dvd spelers was, maar dat werd me iets te duur. Wij hebben m op de sigarettenaansteker van de auto zitten met een kabel.
    Er zit een USB poort op, erg handig! En er kunnen koptelefoons op worden aangesloten. Kostte toen 120€

4. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Wij hebben een van Salora. Twee schermpjes, twee dvd spelers. Beviel prima. Ik weet niet hoe lang de accu het volhoudt, want wij gebruikten de lader.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

we hebben een steun gekocht waar je de ipad in kan zetten

6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,526
    14,030
    113
    Female
    Wij hebben er een van Philips, ideaal want je kan ook 1 scherm ipv 2 tegelijkertijd aansluiten (handig toen onze dochter er nog niet was), daarnaast sluiten wij hem inderdaad aan op de sigarettenaansteker in de auto, dus geen last van een lege accu, ook heeft hij een usb aansluiting en speelt hij ook illigale dvd's af.

7. BlueApple

Ik wil hem voor op reis naar zomervakantie gebeuiken maar de tomtom zit dan natuurlijk al in de sigarettenaansteker...hmmm hoe doen jullie dit dan?

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben een goedkope van de Bart Smit, was in november in de aanbieding voor 50 euro. Echt prima ding!

Wij wilden per se een afstandsbediening en eentje die niet uit zou vallen als we even de motor afzetten bij tanken ofzo.

9. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    tip, koop 2 aparte!!! heel belangrijk, anders moeten ze allebei hetzelfde kijken...bij ons zou dat dus een groot probleem zijn,haha, de oudste is bijna 6 en de jongste 3..dus andere interesse.

die van ons zijn van philips, je kan er dvd op kijken, maar er zitten ook stuk of 10[als ik het goed heb] spelletjes in.
    de accu gaat tijd mee, maar wij hebben ze gewoon in een adaptor zitten in de auto, dus volop kijk en spel plezier! o en als de auto uit is, gaat ie door op de accu, dus film of spel stopt niet.

als je het precies wil weten moet ik mijn man vragen maar wij hebben iets achter in liggen en daar kunnen 3 dingen op aangesloten worden, dus is dat sigaretten ding vrij , voor bv. navigatie.

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wij hebben een ingebouwde navigatie ;)

Maar er zijn ook tussen stukjes te koop, zodat je bijvoorbeeld TomTom en de dvd speler kan aansluiten.

11. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    even opgezocht philips PD7010.

12. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Je hebt ook hub voor auto laders
    Zijn gewoon bij de halfords te krijgen

13. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48

Bij de action zijn voor weinig een extra aansluit punt te koop stekker doos voor de auto

14. BlueApple

Kijk, dat zijn goeie tips :D

15. BlueApple

Bedankt voor de tips!!! Ik koop in elk geval zo'n splitter erbij zodat tomtom en dvd tegelijk aan kunnen :D

16. BlueApple

Oh ja...dat kan ook nog natuurlijk :)

Share This Page