Pijn in onderbuik/rug - niet bezig met zwanger worden.

Discussion in 'Mama en gezin' started by xMelissssssa, Jan 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

Jul 2, 2014
    304
    0
    16
    Het is me al eerder overkomen. Pijn in mn onderbuik/rug terwijl ik nog ruim 1,5 week niet ongesteld hoef te worden. Dit bleek een blaasontsteking te zijn. Net te maken gehad met een schimmelinfectie die volgens mij ook niet duidelijk naar vorenkwam maar toch heb laten behandelen. Nu zit ik dus weer ook al 1,5 week met buik en rug pijn, net behandeld voor schimmelinfectie, geen duidelijke symptomen van een blaasontsteking maar na eerdere ervaring ga ik toch weer uit van een nieuwe blaasontsteking.

Iedereen doet t, zoeken op google .. ik wou dat ik t niet gedaan had. Van ons eerste kindje ben ik in de 1e ronde zwanger geraakt zonder problemen. Nu las ik op google dat deze klachten dus ook endomitrose kan zijn .. we hebben een wens voor een 2e dit jaar.

Mijn vraag is: zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt, t idee hebben van een blaasontsteking en dat er iets anders aan de hand is. Ik ga morgen langs de ha om in ieder geval urine te laten onderzoeken.

(Geen vervelenden antwoorden alsjeblieft)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Je zegt hwt al . Toch gegoogeld ..

Positieve dingen zet men meestal niet neer op i net, en het zou dit dat en dat kunnen zijn. Tja heeft gewoon geen zin. Naar een arts en tot die tijd niet meer googelen ..

3. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,115
    1,090
    113
    Female
    Nederland
    Het kan ook door een(lichte) verzakking komen.
    Of: ik heb ook jaren zulke klachten, ben helemaal nagekeken maar niks gevonden, tót ik bij de fysio kwam. Overactief bekkenbodem bleek. Nu met ontspanningsoefeningen gaat het beter.

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

Jul 2, 2014
    304
    0
    16
    Vandaag bij de huisarts urine ingeleverd, uiteindelijk na onduidelijke klachten langs bij de dokter gegaan. Hij heeft een onderzoek gedaan aan mn buik, ontstekingswaarde gemeten, en t verleden erbij gehaald. Urine was nagenoeg schoon op een hele kleine afwijking na. Toch een ab gehad voor wat er aan t rommelen is te bestrijden. Na menstruatie controle urine inleveren. Is die schoon is t alsnog een blaasontsteking geweest. Niet schoon wordt er verder gekeken wat t wel zou kunnen zijn. #spannend!

Share This Page