Sketcher Shape ups!!

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

    ik wil weer gaan beginnen met hardlopen,en zat eraan te denken om deze schoenen daarvoor aan te schaffen.
    Ze zouden goed zijn voor je billen en benen??
    Wie heeft er ervaring met deze schoenen,en kan zeggen dat het echt werkt??
    Zijn ze ook gescikt om met hardlopen te dragen,of alleen om mee te wandelen??

    Groetjes Petra
     
  2. Tese

    Tese Niet meer actief

    Ik heb er geen ervaring mee maar als ik ze zie dan denk ik dat je gigantisch door je enkel gaat als je ermee gaat hardlopen. Buiten dat zijn erg lelijk haha.
     
  3. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tja,mooi zijn ze niet nee....maar dat is mijn kont nu ook niet:D...
     
  4. Emmeken36

    Emmeken36 Bekend lid

    Reebok heeft de 'easytone' die eenzelfde effect zouden moeten hebben (ze zijn iig minder lelijk en ze lopen erg lekker al zeg ik het zelf) en daarnaast hebben ze ook de 'runtone' die zijn ervoor gemaakt om mee hard te lopen, die shape ups volgens mij echt niet, die zijn voor de wandel.
     
  5. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Dat dacht ik al ja,zoals Muppet het al schreef zou je er snel je enkel mee omslaan omdat de zool best hoog is.
     
  6. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gewoon goede sportschoenen kopen (bij een goede sportzaak) en gaan wandelen/hardlopen en dan ga je echt snel genoeg resultaat zien wat je billen betreft. Ook kun je oefeningen doen voor je bilspieren, gecombineerd met lopen heeft dat zeker weten resultaat.

    Dat soort schoenen zijn (naast dat ze echt verschrikkelijk lelijk zijn) ook nooit zo effectief als gewoon sporten en actief bezig zijn.
     
  7. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb ze en ik loop er hard mee.. gaat prima.. er zijn verschillende soorten dus wel goed laten voorlichten.. hier werkt t prima.. na de eerste keer heb ik 2 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen.. spierpijn.. in benen, billen en buik.. niet normaal.. nu wordt dat steeds minder..
     
  8. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Shape ups zijn niet bedoeld om er mee hard te lopen. Je kunt beter een paar goede hardloopschoenen aanschaffen.

    Wij hebben heel veel klachten gehad in de winkel over shape ups, blessures e.d. Daarom verkochten we alleen nog maar MBT, stuk duurder maar wel veel beter van kwaliteit..
     
  9. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik zou dan ook voor MBT gaan...maar zijn wel erg duur (en net zo lelijk).

    Mijn moeder kan alleen niet meer anders lopen dan op MBT's, dus voor haar is het wel een uitkomst.
     
  10. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik zou erg opletten met het hardlopen op dit soort schoenen! Ik ben zelf een fanatiek hardloper en wanneer je je voeten niet helemaal goed neerzet kan dit erg belastend zijn voor je gewrichten en banden en kun je die er op de lange termijn zelfs blijvend mee naar de mallemoer helpen... Zou toch zonde zijn als je op je 45ste last van je knieen e.d. hebt door die schoenen ;).
     
  11. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hey, ik heb ze besteld.

    Alleen ik heb ze niet genomen om mee hard te lopen. Ik loop sowieso veel en mij spreekt het aan dat je constant actief bent met je houding verbeteren, en dat lijkt me wel goed voor rug en balans. Plus dat ik ze heerlijk vind zitten. Heb ze besteld bij wehkamp, scheelde 20 euro met de nelson.

    Ik geloof niet dat de schoen op zich zal zorgen voor een beter lijf oid. Daar moet je hoe dan ook zelf voor werken...
     
  12. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hmpfffff,zoals ik de verschillende reacties lees lijkt het me verstandiger om ze niet aan te schaffen voor het hardlopen.
    Ik ben net in mijn kast gedoken en heb mijn oude hardloop schoenen nog gevonden.
    het zijn Oasics (hoe schrijf je het??),met gel staat erop,heb ze jaren geleden speciaal aangeschaft voor het hardlopen.

    Ik denk wel dat ik ze aanschaf om er gewoon mee te wandelen als ik met de kleine in de buggy en de hondjes op pad ga.
    Ik las net dat het wel goed is voor je houding,dus dat lijkt me wel wat.
     
  13. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    mijn moeder heef ze en zweert erbij. Niet om mee te hardlopen, maar gewoon voor dagelijks gebruik. Ze zegt dat ze echt kan merken dat haar houding verandert als ze ze aanheeft.
     
  14. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wat hier al werd geschreven, Reebok heeft de easytones, en ook speciaal voor het hardlopen de runtones...
    Ik heb van deze serie de slippers, en die lopen toch lekker!! Ze zijn "normaal" om te zien.

    ga naar een winkel die MTB, De Sketchers en de Reeboks Tones heeft, vergelijk ze allemaal!!! (In Roermond zit zo'n grote sportzaak die heeft ze alle drie, moeten vast wel meer winkels in NL zijn die dat zo aanbieden).
     

Deel Deze Pagina