Sketcher Shape ups!!

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

    ik wil weer gaan beginnen met hardlopen,en zat eraan te denken om deze schoenen daarvoor aan te schaffen.
    Ze zouden goed zijn voor je billen en benen??
    Wie heeft er ervaring met deze schoenen,en kan zeggen dat het echt werkt??
    Zijn ze ook gescikt om met hardlopen te dragen,of alleen om mee te wandelen??

    Groetjes Petra
     
  2. Tese

    Tese Niet meer actief

    Ik heb er geen ervaring mee maar als ik ze zie dan denk ik dat je gigantisch door je enkel gaat als je ermee gaat hardlopen. Buiten dat zijn erg lelijk haha.
     
  3. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tja,mooi zijn ze niet nee....maar dat is mijn kont nu ook niet:D...
     
  4. Emmeken36

    Emmeken36 Bekend lid

    Reebok heeft de 'easytone' die eenzelfde effect zouden moeten hebben (ze zijn iig minder lelijk en ze lopen erg lekker al zeg ik het zelf) en daarnaast hebben ze ook de 'runtone' die zijn ervoor gemaakt om mee hard te lopen, die shape ups volgens mij echt niet, die zijn voor de wandel.
     
  5. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Dat dacht ik al ja,zoals Muppet het al schreef zou je er snel je enkel mee omslaan omdat de zool best hoog is.
     
  6. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gewoon goede sportschoenen kopen (bij een goede sportzaak) en gaan wandelen/hardlopen en dan ga je echt snel genoeg resultaat zien wat je billen betreft. Ook kun je oefeningen doen voor je bilspieren, gecombineerd met lopen heeft dat zeker weten resultaat.