Dames, Ik ben 5 dagen overtijd, heb 2 dagen geleden getest, negatief Voor mijn NOD heb ik ook 2 keer getest omdat ik gewoonweg niet kon wachten ook negatief. Nu nog steeds helemaal niets te bekennen van een ongi, heel af en toe heb ik wel van die ongi krampen maar nee het zet niet door. We zijn vanaf augustus/september gestopt met de pil dus het lijkt me niet dat ik nog aan het ontpillen ben Zou dit dan een super lange cyclus kunnen zijn? wat ik nog nooit heb gehad Of ben ik misschien zwanger? Wat kan ik nu doen? gewoon weer een test doen? of even langs de dokter gaan? Vind het maar erg raar want normaal heb ik ook altijd voor mijn ongi last van ''oud bloed'' van m'n ongi daar voor maar ook daar helemaal niets van te bekennen behalve dat ik wel meer slijm verlies dan normaal. Liefs Starry
Misschien heb je je eisprong later gehad en komt je ongie ook later. Of wie weet ben je lekker zwanger maar test je gewoon laat positief omdat je lichaam langzaam hcg aanmaakt. Ik zou als ik jou was nog even afwachten en maandochtend testen en als het weer negatief is en nog niet ongie even je huisarts vragen. Hoop dat je het wachten nog volhoudt killing altijd he? Heb je trouwens zwangerschapssymptomen? gr vruchtje
ik zou inderdaad ook maandag nog eens een test wagen en anders naar de ha en een bloedtest wagen. sommige vrouwen testen negatief en zijn toch zwanger. gebeurt niet vaak, maar t kan. vriendin van me heeft dit 2 keer gehad.
hoihoi hopelijk ben je gewoon zwanger... maar ontpillen kan een jaar duren he en zag dat je "pas" in ronde 5 zit...dus kan helaas wel degelijk t ontpillen zijn ben ik bang.. maar hopelijk is dit niet t geval natuurlijk
Vruchtje24-ik heb geen zwangerschapkwaaltjes tot nu toe behalve dat ik vorige week last had van m'n tepels/borsten maar dat is inmiddels over. Ik ga inderdaad dan nog even afwachten, spannend wel. Zou er wel raar van staan te kijken als ik gewoon nog aan het ontpillen ben omdat m'n vorige ongi's gewoon regelmatig kwamen,juist de afgelopen 2.
De afgelopen 2 cyclussen waren 30 dagen, de cyclussen daarvoor iets korter. Moet ik even in mijn agenda gaan tellen want dat weet ik zo niet meer uit mijn hoofd
aha oke en dus nu zit je al op dag 35? tja is moeilijk.. doe je ook aan ovulatie testen? of tempen? want misschien heb je dan gewoon een laat ei gehad..?
marieke1610, ik doe niet aan tempen en ovulatietesten. Ik wilden met die testen gaan beginnen als ik deze keer weer ongi zou worden maar geloof dat die nu op zich laat wachten
oke nou ben bang dat er dan nix anders op zit als wachten... als je rond de 40 dagen komt gewoon nog een keer testen en dan anders even langs de HA. dat is nu echt nog veel te vroeg.. de dokter doet nu toch nog nix want je bent nog maar 5 dagen over je 30 dagen heen en is je 5e ronde.. tis klote maar denk toch nog even geduld! suc6! en hoop dat je over een paar dagen gewoon 2 streepjes hebt
Het is inderdaad gewoon afwachten pfff. Vervelend dat wachten. Maar ze zeggen wachten beloond dus wie weet.