Goedemiddag allemaal Ik ben bezig voor de eerste verjaardag van mijn zoontje maar nu wil ik graag een tekst erbij. Heb al op internet gezocht maar is niet echt wat ik wil en ben zelf totaal niet crea is er iemand die mij hierbij kan helpen? Ik zou graag in het tekste verwerkt willen hebben dat hij te vroeg geboren is maar dat het nu hartstikke goed gaat. Klinkt misschien een beetje raar maar dat is toch wel erg belangrijk geweest in het afgelopen jaar. Liefs Arianne
ik weet wel wat gedichtjes maar niet verwerkt met een vroeggeboorte erin. Maar misschien kan je er zelf wat bij verzinnen Gedachten-gedichten.nl | Verjaardag Kind hier kan je misschien wat inspiratie opdoen. Succes met het maken en met het plannen van de verjaardag, en fijn dat het na een moeilijke start nu zo goed gaat!
Gaat dan niet over te vroeg geboren zijn maar wij hadden .. 21 november is de dag dat ik met taart smijten mag blijf je graag schoon kom dan niet in de buurt van mijn versierde troon doe je dat toch ... dan smijt ik je als nog !! Vier deze dag met mij mee !! van .... tot ....